Ik ga hem denk ik ook wel aanschaffen, maar enkel omdat ik last heb van ernstige completeritus als het op agricola aankomt. BEn vooral wel benieuwd naar het spelen met het seizoenenbord.pleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.
999 Games: 2de helft van 2011
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: 999 Games: 2de helft van 2011
Labels:
-
francobollus
- Uitgever
Je gaat hem zelfs twee keer aanschaffen, Willy? 
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik wil je plezier niet bederven, maar de indeling op hun site is niet altijd betrouwbaar. Daar verschoven in het verleden spellen van 'binnenkort' naar 'nieuw', om vervolgens pas maanden later uit te komen.pleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik heb begrepen dat de uitbreiding deze week in de winkel ligt. Van een winkelier.Erwin schreef:Ik wil je plezier niet bederven, maar de indeling op hun site is niet altijd betrouwbaar. Daar verschoven in het verleden spellen van 'binnenkort' naar 'nieuw', om vervolgens pas maanden later uit te komen.pleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Ik zit met smart te wachten op Flash Point.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Ik snap je, terechte, bezorgdheid Erwin, maar dit keer is het zeker; ik heb namelijk telefonisch contact gehad met 999-Games, en heb een bevestiging gekregen.Erwin schreef:Ik wil je plezier niet bederven, maar de indeling op hun site is niet altijd betrouwbaar. Daar verschoven in het verleden spellen van 'binnenkort' naar 'nieuw', om vervolgens pas maanden later uit te komen.pleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Goed nieuws. Ik doe de klompen alvast aan.pleunie.william schreef:Ik snap je, terechte, bezorgdheid Erwin, maar dit keer is het zeker; ik heb namelijk telefonisch contact gehad met 999-Games, en heb een bevestiging gekregen.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Daar heb ik ook naar gevraagd, en die komt waarschijnlijk half september Dave.Davio schreef:Ik zit met smart te wachten op Flash Point.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
In een nieuwsbrief van de verkoopafdeling heeft 999 Games het vandaag over 'binnen nu en eind oktober'. Dit slaat op Flashpoint, De Mol, Brieven uit Whitechapel en Dominion: De Donkekere Middeleeuwen.Davio schreef:Ik zit met smart te wachten op Flash Point.
-
Spelmagazijn
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Winkelier
grunnboy schreef:Ik heb begrepen dat de uitbreiding deze week in de winkel ligt. Van een winkelier.Erwin schreef:Ik wil je plezier niet bederven, maar de indeling op hun site is niet altijd betrouwbaar. Daar verschoven in het verleden spellen van 'binnenkort' naar 'nieuw', om vervolgens pas maanden later uit te komen.pleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.
Hij is er echt. Ik heb hem daarnet in het schap gezet
-
akmarten
- Rooster Booster
Dominion toch al zo snel? Heerlijk! Ik had schrik dat we weer eens een half jaar of langer mochten wachten...Erwin schreef:In een nieuwsbrief van de verkoopafdeling heeft 999 Games het vandaag over 'binnen nu en eind oktober'. Dit slaat op Flashpoint, De Mol, Brieven uit Whitechapel en Dominion: De Donkekere Middeleeuwen.Davio schreef:Ik zit met smart te wachten op Flash Point.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Zat te wachten op De Lage Landen, maar geen X-deck en nu heb ik gehoord dat er alleen maar graan- en groentenminiaturen bijzit en geen riet/leem/hout. Vind ik het toch wel een beetje jammere uitbreiding. Ze hadden er meer van kunnen maken, imo.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
r56ygf
- Stamhoofd
Ik neem aan dat 999 games nog wel een nieuw pakketje gaat uitgeven op de lange termijn waar de resterende miniaturen wel in zitten. Ze moeten ons toch op een bepaalde manier uitzuigen.Bored Gaymer schreef:Zat te wachten op De Lage Landen, maar geen X-deck en nu heb ik gehoord dat er alleen maar graan- en groentenminiaturen bijzit en geen riet/leem/hout. Vind ik het toch wel een beetje jammere uitbreiding. Ze hadden er meer van kunnen maken, imo.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Is er al bekend wanneer Brieven uit Whitechapel in de winkel ligt?
-
jopla
- Veenboer
daar ben ik ook zeer benieuwd naar!grunnboy schreef:Is er al bekend wanneer Brieven uit Whitechapel in de winkel ligt?