De Quispels berekenen zeer vriendelijke prijzen (helemaal als je de relatief kleine oplage meeweegt).Misth schreef:Vind de prijzen erg scherp in deze tijd en van wat ik aan prijzen gezien heb bij andere spellen en uitgevers. Zeker voor een kleine uitgever met beperkte oplage.
Wat vinden jullie van de prijzen voor Homesteaders en Carson City + Uitbreiding?
Spiel 2012: Quined Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Spiel 2012: Quined Games
Labels:
- Mistharfare
- Website beheerder
Wat maakt het dat de prijzen nu richting 50 a 60 euro gaan. Nog kleinere partijen om risico te verlagen? of hogere productiekosten? of anders?Erwin schreef:De Quispels berekenen zeer vriendelijke prijzen (helemaal als je de relatief kleine oplage meeweegt).Misth schreef:Vind de prijzen erg scherp in deze tijd en van wat ik aan prijzen gezien heb bij andere spellen en uitgevers. Zeker voor een kleine uitgever met beperkte oplage.
Wat vinden jullie van de prijzen voor Homesteaders en Carson City + Uitbreiding?
Ook nog eens van niet spellen waarvan ik zeg dat het nu absoluut toppers zijn.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Interessant onderwerp. Maar misschien handiger in een eigen draadje, om de belangstelling voor Quined Games niet te vertroebelen met dure spellen van andere uitgevers?Misth schreef:Wat maakt het dat de prijzen nu richting 50 a 60 euro gaan. Nog kleinere partijen om risico te verlagen? of hogere productiekosten? of anders?
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Bij dit alles toch ook even melden dat ik zelf verrast was over de bijzonder scherpe prijzen. Mooi!Erwin schreef:Interessant onderwerp. Maar misschien handiger in een eigen draadje, om de belangstelling voor Quined Games niet te vertroebelen met dure spellen van andere uitgevers?Misth schreef:Wat maakt het dat de prijzen nu richting 50 a 60 euro gaan. Nog kleinere partijen om risico te verlagen? of hogere productiekosten? of anders?
- Mistharfare
- Website beheerder
Erwin schreef:Interessant onderwerp. Maar misschien handiger in een eigen draadje, om de belangstelling voor Quined Games niet te vertroebelen met dure spellen van andere uitgevers?Misth schreef:Wat maakt het dat de prijzen nu richting 50 a 60 euro gaan. Nog kleinere partijen om risico te verlagen? of hogere productiekosten? of anders?
- BaSL
- Team Bordspelmania
- Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
- Contacteer:
Oei, dat vind ik persoonlijk wel heel lelijke artwork.
- BaSL
- Team Bordspelmania
Regels (Engels) voor Gold & Guns: http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... lish-rules

- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
Die man op het paard is niet zo mijn pakkie an maar vind het carson city stijltje juist erg gaaf.Suzan schreef:Oei, dat vind ik persoonlijk wel heel lelijke artwork.
- Flash
- Wu Feng
Heb de spelregels net even doorgelezen. Ziet er erg leuk uit. Aardige nieuwe karakterkaarten en de 'outlaws' lijken mij ook erg leuk!BaSL schreef:Regels (Engels) voor Gold & Guns: http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... lish-rules
- BaSL
- Team Bordspelmania
Ah, beter: Nederlands.BaSL schreef:Regels (Engels) voor Gold & Guns: http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... lish-rules
http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... utch-rules

- BaSL
- Team Bordspelmania
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
In de doos van Homesteaders zaten een paar verkeerde stansramen, zo werd mij door Robèr op Spiel verteld. Ik heb op zijn aanraden een mailtje naar Quined Games gestuurd, om voor de nieuwe, gecorrrigeerde stansramen in aanmerking te komen, en die zijn vandaag met de post binnengekomen. Quined Games, bedankt!
- rober
- Standaard moderator
Toch fijn om te lezen dat er af en toe naar me geluisterd wordt.pleunie.william schreef:In de doos van Homesteaders zaten een paar verkeerde stansramen, zo werd mij door Robèr op Spiel verteld. Ik heb op zijn aanraden een mailtje naar Quined Games gestuurd, om voor de nieuwe, gecorrrigeerde stansramen in aanmerking te komen, en die zijn vandaag met de post binnengekomen. Quined Games, bedankt!
All is fair in love, war and Carcassonne

- Xildur
- Munchkin
Hint begrepen!rober schreef:Toch fijn om te lezen dat er af en toe naar me geluisterd wordt.pleunie.william schreef:In de doos van Homesteaders zaten een paar verkeerde stansramen, zo werd mij door Robèr op Spiel verteld. Ik heb op zijn aanraden een mailtje naar Quined Games gestuurd, om voor de nieuwe, gecorrrigeerde stansramen in aanmerking te komen, en die zijn vandaag met de post binnengekomen. Quined Games, bedankt!