Net op BGG gezien dat er weer een uitbreiding op The Village (Het Dorp) op komst is bij Pegasus Spiele.
Het gaat om de uitbreiding Port (Haven).
Jammer genoeg is er nog niet meer over bekend. Op de shop (voor retailers) van Pegasus staat ie voor 20 euro voor te bestellen.
Mocht iemand al meer informatie hebben, hou ik me aanbevolen.
Verschijn in Augustus 2014.
Boardgamegeek pagina
Pegasus Spiele
Village - Port
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Village - Port
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Village - Port
Een beetje informatie (en een blik op nog meer Village Fun in 2015): http://bordspeler.nl/beurzen/spiel/spie ... 4-preview/syroit schreef:Mocht iemand al meer informatie hebben, hou ik me aanbevolen.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Via 999Games:

Uitbreiding op het veelgeprezen bordspel Het Dorp
Trek nu niet meer met je knapzak door de wijde wereld, maar kies het ruime sop! Ronsel kapiteins, transporteer exotische goederen en stuur missionarissen naar verre eilanden.
Deze uitbreiding bevat verder levensdoelkaarten, die je zowel met het basisspel alleen als met de uitbreidingen De Herberg en/of De Haven kunt combineren. Word nu schrijver, historicus of zelfs ridder!
Met De Haven gebeurt er nog meer in Het Dorp!

-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ben benieuwd wanneer de Nederlandse versie uitkomt.
Heb vande week de Engelse regels gelezen en lijkt me toch een interessante uitbreiding.
Heb vande week de Engelse regels gelezen en lijkt me toch een interessante uitbreiding.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
aicirtap
- Critico
Hoe zijn inmiddels de spelervaringen van deze uitbreiding? Is het leuk? Voegt het iets toe?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Polgara
- Matroos
Ik heb de Haven 1x gespeeld, en mijn eerste indruk is dat het nieuwe reisgedeelte heel erg sterk is, waardoor ik het gevoel had dat het verplicht is om daar iets te doen (wat in het basisspel niet zo was, je kon (bij ons) met en zonder reizen winnen). Mijn eerste indruk van de uitbreiding was daardoor vrij negatief, hoewel ik 'm wel nog een keer wil spelen in de hoop dat het een foute indruk blijkt te zijn (het Dorp vind ik erg leuk nl).
Het voegt een ander bord voor wat je over het reisgedeelte legt. Er zijn nieuwe goederen en schatkisten die je mee terug kunt nemen (en dan op de markt kunt veranderen in punten), en je kunt op de eilanden missionarissen plaatsen (door er een familielid op te zetten), ook voor punten. Veel punten!
Het voegt een ander bord voor wat je over het reisgedeelte legt. Er zijn nieuwe goederen en schatkisten die je mee terug kunt nemen (en dan op de markt kunt veranderen in punten), en je kunt op de eilanden missionarissen plaatsen (door er een familielid op te zetten), ook voor punten. Veel punten!
"The only reason there's such a thing like morning in the first place is to keep night and afternoon from bumping into each other."