Meer informatie: Stronghold Games

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Dat gevoel had ik nou ook al een tijdje.Richard van Vugt schreef:Ik begrijp helemaal niets van de releases van White Goblin. Ik wilde er nog meer over zeggen maar wil het hierbij laten. Of toch niet: zwabberkoers, de weg kwijt, geen visie. Ach, heb ik het toch gezegd...
Hoebedoelu? Istanbul is een actuele titel met een Kennerspiel des Jahres nominatie in the pocket.AlliantieAJ schreef:Nog niet zo lang geleden had ik eenzelfde reactie geplaatst bij de release van Istanbul door White Goblin ...
Het gaat over de totale lijn die de uitgever volgt ... er worden hopen spellen uitgebracht en dat komt de kwaliteit niet direct ten goede (Istanbul bleek een voltreffer te zijn, het belabberde thema is uiteraard persoonlijke smaak)Erwin schreef:Hoebedoelu? Istanbul is een actuele titel met een Kennerspiel des Jahres nominatie in the pocket.AlliantieAJ schreef:Nog niet zo lang geleden had ik eenzelfde reactie geplaatst bij de release van Istanbul door White Goblin ...
Minderrober schreef:He verdorie,![]()
Heb ik net een tijdje geleden de 999versie van Xildur overgenomen.
Weer een luxeprobleem erbij/minder*
*(doorhalen wat niet van toepassing is)
Ik lees hier een hoop gekakel, ook in het geciteerde deel van jouw reactie. Om misverstanden te vermijden: ik doe niet laatdunkend (mooi woord) over het beleid en heb het niet over het afstoffen van oude titels van een concurrent.Bartjes! schreef:......Terwijl hier een beetje laagdunkend gedaan wordt over het beleid en het 'afstoffen van oude titels van een vaderlandse concurrent', .....