Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Een van de meestgezochte spellen van afgelopen jaar wordt in 2015 in een nieuwe editie uitgegeven. 999 Games zal een Nederlandstalige versie verzorgen van Spielworxx' La Granja.
Auteurs: Michael Keller, Andreas Odendahl
Illustraties: Harald Lieske
Uitgever: 999Games
1 − 4 spelers
12 jaar en ouder
120 minuten
Hier wordt ik helemaal vrolijk van - in 2014 heel hard getwijfeld om de Spielworxx uitgave voor te bestellen maar ik vond uiteindelijk de prijs toch echt veel te hoog. Ik ga ervan uit dat bij een release op een grotere oplage de prijs iets democratischer zal zijn.
grunnboy schreef:Is er ook een releasedatum bekend?
Uli van Spielworxx noemt april, de auteur heeft het over juni en een week of twee geleden hoorde ik van 999 Games iets over het najaar (maar toen was de licentiedeal nog niet 100% vastgesteld).
arne schreef:Stond op de wishlist, nu verander ik gauw even de uitgeverij die er achter staat
Idem dito hier, nu enkel hopen dat de prijs iets democratischer gaat zijn dan de Spielworxx editie
De Spielworxx prijs was netjes voor een spel in een kleine oplage met dit spelmateriaal.
Ik neem aan dat de gezamenlijke inkoop en productie t.z.t. een gunstig effect zal hebben.