Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
White Goblin Games legt op dit moment de laatste hand aan de eerste grote uitbreiding van het populaire bordspel Istanbul. In de doos van ‘Mokka & Smeergeld’ kun je het volgende spelmateriaal verwachten: 6 locatietegels (4 nieuwe en 2 vervangende), 1 houten koffiehandelaar, 1 houten barrière, 1 barrièrefiche, 25 houten koffiezakken, 20 gildekaarten, 18 nieuwe bonuskaarten, 6 taveernetegels, 1 smeergeldtegel, 5 robijnen en een spelregelboekje.
De uitbreiding wordt tegen het einde van het tweede kwartaal verwacht. De adviesprijs is € 19,95.
Ik zag het op Twitter. De informatiestroom van White Goblins naar mijn site lijkt nu helemaal stil te liggen. Ik ben maar even gestopt met het plaatsen van nieuwsberichtjes over hun releases.
Ik zag het op Twitter. De informatiestroom van White Goblins naar mijn site lijkt nu helemaal stil te liggen. Ik ben maar even gestopt met het plaatsen van nieuwsberichtjes over hun releases.
Ik zag vorige week het bericht op twitter van WhiteGoblin dat het deze week geleverd zou worden. Toen ik afgelopen zaterdag bij de lokale spellen speciaalzaak binnenliep kwam ik het tot mijn verbazing al tegen en heb het dus meteen maar meegenomen