Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
999 Games viert dit jaar zijn vijfentwintigste verjaardag. De jarige uitgever trakteert zijn klanten vanaf 29 augustus op een leuk presentje, een speels cadeau ter waarde van € 25,-.
Deze 999-traktatie bevat:
een Catan mini-uitbreiding
een Carcassonne probeerspel
Qwirkle knip & speel
SET-puzzles
een Vlotte Geesten promospel
het Afzakker probeerspel
een Mark Gray promopuzzel
en een couponboekje met allemaal leuke kortingen t.w.v. nog eens € 25,-.
Je ontvangt deze traktatie bij aankoop van een 999 Games spel. Uiteraard zolang de voorraad strekt.
Leuk ! Ben alleen erg benieuwd waarvoor de kortingsbonnen dan zijn , omdat dit mijn keuze kan beïnvloeden of ik een spel als Friesche Velden al koop zodra deze uitkomt, of pas na 1 oktober.
BaSL schreef:Op BGG werd gemeld dat het gaat om kortingsbonnen voor de spellen die als promo erin zitten: Carcassonne, Qwirkle, Vlotte Geesten, Catan, Set
Hmm, jammer. Spellen die wij veelspelers allang hebben of niet hoeven te hebben... Ze hadden ook de recente toppers kunnen promoten: El Grande Big Box en Elfenland Jubileumeditie. Wellicht nog Friesche Velden als veelspelerspel. Bovendien valt er op genoemde spellen haast geen korting te geven want ze kosten al niet erg veel...
Een gemiste kans inderdaad, maar misschien gaat 999 games er van uit dat de veelspelers deze nieuwe spellen ook kopen zonder korting te hoeven geven...
999 games probeert hier vooral het niet veel spelers publiek mee aan te trekken en dat is goed nieuws voor ons als dat lukt. Hoe meer veelspelers er komen des te meer leden hier, grotere beurzen, meer Nederlandse releases omdat er meer gekocht wordt ed.
missiloon schreef:999 games probeert hier vooral het niet veel spelers publiek mee aan te trekken en dat is goed nieuws voor ons als dat lukt. Hoe meer veelspelers er komen des te meer leden hier, grotere beurzen, meer Nederlandse releases omdat er meer gekocht wordt ed.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Erwin schreef:Wat een gezeik over een leuke gratis actie.
Als er wat te zeiken is ben ik erbij.
Ik vind het ook een cadeau van niets. Ook al moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Doe het lekker toch.
Ik vind het vooral jammer dat er niet in een paar cadeauverpakkingen een gouden bon zit voor een tour door de fabriek. Dat is nog eens een origineel idee.
Ik vind het ook een cadeau van niets. Ook al moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Doe het lekker toch.
Ik vind het vooral jammer dat er niet in een paar cadeauverpakkingen een gouden bon zit voor een tour door de fabriek. Dat is nog eens een origineel idee.