Mega Civilization: ons grootste bordspel ooit!
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- 999 Games
- Uitgever
- Contacteer:
Het meest ambitieuze bordspellenproject uit de geschiedenis van 999 Games is een feit. Het was al jaren een droom van directeur Michael Bruinsma om dit project in samenwerking met Flo de Haan en John Rodriguez van de grond te krijgen. Met veel liefde en passie is het is gelukt. Deze Mega versie is gebaseerd op het bestaande bordspel Civilization (1980) van Francis Tresham. Het spel wordt gesierd door prachtig artwork van Franz Vohwinkel en wordt geleverd in een fraaie houten kist die ruim 10 kilo weegt!
Deze ‘10 kilo beschaving in wording’ is een speciale uitgave naar aanleiding van ons 25-jarig jubileum. De kist bevat 2074 fiches, 1569 speelkaarten. Het speelbord met een gebied van Ierland en Marokko tot voorbij India en de Himalaya en is meer dan 2 meter lang.
Van Mega Civilization is een eenmalige oplage beschikbaar, elk met een echtheidscertificaat met uniek nummer.
Mega Civ kan met 5 tot 18 spelers in slechts 8 tot ruim 12 uur gespeeld worden. Voor elk aantal spelers zijn duidelijke aanwijzingen bijgesloten.
Bestel nu!
Wil jij een exemplaar van deze collectable? Bestel Mega Civilization nu voor €199,99 (excl. verzendkosten) via klantenservice@999games.nl.
Wie voor 12 oktober bestelt, ontvangt het product franco thuis.
Deze aanbieding geldt tot maandag 12 oktober en zolang de voorraad strekt.*
*Mega Civilization is individueel in stootvrije dozen verpakt. De omdoos weegt inclusief spel circa 11 kilo.
Verwachte leveringsdatum: week 42 (12 - 19 oktober).
http://www.999games.nl/mega-civilization.html
Het meest ambitieuze bordspellenproject uit de geschiedenis van 999 Games is een feit. Het was al jaren een droom van directeur Michael Bruinsma om dit project in samenwerking met Flo de Haan en John Rodriguez van de grond te krijgen. Met veel liefde en passie is het is gelukt. Deze Mega versie is gebaseerd op het bestaande bordspel Civilization (1980) van Francis Tresham. Het spel wordt gesierd door prachtig artwork van Franz Vohwinkel en wordt geleverd in een fraaie houten kist die ruim 10 kilo weegt!
Deze ‘10 kilo beschaving in wording’ is een speciale uitgave naar aanleiding van ons 25-jarig jubileum. De kist bevat 2074 fiches, 1569 speelkaarten. Het speelbord met een gebied van Ierland en Marokko tot voorbij India en de Himalaya en is meer dan 2 meter lang.
Van Mega Civilization is een eenmalige oplage beschikbaar, elk met een echtheidscertificaat met uniek nummer.
Mega Civ kan met 5 tot 18 spelers in slechts 8 tot ruim 12 uur gespeeld worden. Voor elk aantal spelers zijn duidelijke aanwijzingen bijgesloten.
Bestel nu!
Wil jij een exemplaar van deze collectable? Bestel Mega Civilization nu voor €199,99 (excl. verzendkosten) via klantenservice@999games.nl.
Wie voor 12 oktober bestelt, ontvangt het product franco thuis.
Deze aanbieding geldt tot maandag 12 oktober en zolang de voorraad strekt.*
*Mega Civilization is individueel in stootvrije dozen verpakt. De omdoos weegt inclusief spel circa 11 kilo.
Verwachte leveringsdatum: week 42 (12 - 19 oktober).
http://www.999games.nl/mega-civilization.html
- Bijlagen
-
- Mega-Civilization-overzicht.jpg
- (117.17 KiB) 856 keer gedownload
Labels:
- BibKamp318
- Garnaal
Re: Mega Civilization: ons grootste bordspel ooit!
slechts 8 tot ruim 12 uur --> prachtige keuze van slechts en ruim vind ik 
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels
- BorisK
- Garnaal
Ik wil hem eigenlijk wel hebben, maar denk niet dat hij ooit op tafel komt (niet alleen vanwege de afmetingen)
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Nee, deze game is engelstalig.terjul schreef:Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
Laatste 10 gespeeld:

- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Zou hem graag eens spelen, maar probleem is dat ik te weinig mensen ken die het samen zouden willen spelen. Vraag me af hoe veel ze ervan verkopen. TI3 heeft al een lange speelduur en daardoor lastig op tafel te krijgen, maar dit is nog veel langer.

- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
Hmm.... valt wel tegen voor die prijsRuud2009 schreef:Nee, deze game is engelstalig.terjul schreef:Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Contacteer:
Dit is een 'unieke' game voor 999 en distributeur Pegasus Spiele. Vermoed dat 999 deze game wil verkopen in het buitenland.. vermoed dat er binnen het Nederlandse taalgebied weinig interesse zal zijn voor deze titel. Vanuit de US daarentegen..terjul schreef:Hmm.... valt wel tegen voor die prijsRuud2009 schreef:Nee, deze game is engelstalig.terjul schreef:Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
Laatste 10 gespeeld:

- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Gefeliciteerd, jij wint de prijs voor de meest onzinnige reactie van de dag. Van harte!terjul schreef:Hmm.... valt wel tegen voor die prijsRuud2009 schreef:Nee, deze game is engelstalig.terjul schreef:Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
- LarsButNotLeast
- Rooster Booster
Erwin schreef:Gefeliciteerd, jij wint de prijs voor de meest onzinnige reactie van de dag. Van harte!terjul schreef:Hmm.... valt wel tegen voor die prijsRuud2009 schreef:Nee, deze game is engelstalig.terjul schreef:Is dit spel wel Nederlandstalig? De tekst op de kaarten die hier afgebeeld zijn is in het Engels, vandaar mijn vraag.
Ik vind de reactie van terjul helemaal niet zo onzinnig. 999 games had er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om naast een pak met Engelstalige speelkaarten er ook nog een pak Nederlandstalige en Duitstalige kaarten in te stoppen. 999 games en Pegasus zijn toch respectievelijk Nederlandse en Duitse speluitgevers en hun klanten verwachten dan ook spellen in hun taal. Pearl Games heeft ook voor deze oplossing gekozen bij de Benelux uitgave van Deus. Als 999 een houten kist van 11 kilo kan maken met daarin een spelbord van 2 meter, dan lijkt mij een extra setje Nederlandse kaarten niet zo'n probleem. Bereiken ze tevens een groter publiek.
- terjul
- Burgemeester
- Contacteer:
- BaSL
- Team Bordspelmania
- Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
999 games zou voor die zaken ook gewoon Kickstarter kunnen gebruiken.....
Stel ik wil die Nederlandse kaartjes, dan voor meerprijs van 10 euro kan je die kopen..., en kickstarter gaat live vanaf 200 deelnemers.
Je ziet dit vaak voorbij komen voor Franse en/of Italiaanse versies van bepaalde spellen.
Stel ik wil die Nederlandse kaartjes, dan voor meerprijs van 10 euro kan je die kopen..., en kickstarter gaat live vanaf 200 deelnemers.
Je ziet dit vaak voorbij komen voor Franse en/of Italiaanse versies van bepaalde spellen.
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
I would say; Take it, or leave it. sorry for excluding dutch and german translation
- LarsButNotLeast
- Rooster Booster
Wat mij betreft leave it. Een spel dat slecht 8 uur duurt is wat mij betreft veel te kort. Ik doe het niet voor minder dan 36 uur.pleunie.william schreef:I would say; Take it, or leave it. sorry for excluding dutch and german translation