Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Spellenmagazine Spel in Zicht stopt er mee. Het Vlaamse spellenplatform meldt op facebook het volgende:
Met spijt in het hart wordt het communicatieproject 'Spel in Zicht' in de koelkast opgeborgen. Grootste reden hiervan is dat de hoeveelheid werk en inspanningen niet meer in overeenstemming zijn met het aantal partners en het budget dat hiermee gepaard gaan.
Bordspelmania dankt Spel in Zicht voor een prettige samenwerking. Hopelijk komt Spel in Zicht nog eens uit de koelkast en anders zien we Jesse en zijn collega's vast aan een speeltafel!
Voor abonnees: spelliefhebbers die een abonnement lopen hebben, krijgen het resterende bedrag teruggestort. Graag een mailtje met naam en rekeningnummer indien deze vergoeding niet wordt ontvangen naar info@spelinzicht.eu
Ik las het blad ook altijd van voor naar achter, hoewel ik de meeste spellen wel kende. Jammer dat het niet kan blijven bestaan, maar ik begrijp dat de markt te eng is om een dergelijke kost te kunnen blijven dragen.
Zelfs in het snelle internettijdperk vind ik het nog altijd aangenaam om een gedrukt magazine vast te nemen en te lezen. Bovendien denk ik dat Spel in Zicht ook een goede informatiebron was voor mensen die minder regelmatig een spel op tafel leggen. Jammer genoeg zal Spel in Zicht er niet meer zijn om hen op weg te zetten.
Bedankt Jesse & Co voor die fijne leesmomenten en de aangename samenwerking!