Crowdfunding muziekspel Maestro bijna rond

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
whatsinagame
PIONier
Persoonlijke Ondertitel: Spelontwerper
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Crowdfunding muziekspel Maestro bijna rond

Bericht door whatsinagame »

Voor mijn nieuw ontwikkelde bordspel over klassieke muziek Maestro ben ik bijna gereed met de crowdfunding campagne. Deze is te vinden op http://www.crowdaboutnow.nl/maestro
Het spel dat ik heb gemaakt bestaat uit twee varianten, een basisspel met de naam Maestro Ensemble. Dit is te spelen door kinderen vanaf 8 jaar. Hierbij leer je de instrumenten van het orkest kennen en de notenwaarden. Naast het kopen van instrumentenkaarten, moet je muziekstukkaarten uitvoeren en kun je via een qr-code de betreffende muziekstukken beluisteren. Degene die het eerst finisht is de winnaar. Het uitgebreide spel Maestro Symphony is geschikt vanaf 12 jaar. Daarbij moet je naast het uitvoeren van muziekstukken ook verschillende solisten en categorieën muziekstukken verzamelen en gaat het zowel om tijd alsook om de hoeveelheid geld (in notenwaarde) die je hebt verzameld tijdens het spel. Verder kun je door geheime opdrachten uit te voeren extra punten verdienen. Degene met de meeste punten is de Maestro.
Maestro_Ensemble_concept_speelbord.JPG
(61.21 KiB) 501 keer gedownload
Voor beide spellen geldt dat je geen kennis van muziek hoeft te hebben, maar dat je die juist tijdens het spelen opdoet.
Pieter de Boer, m: 06 - 270 58 785
http://www.whatsinagame.eu
info@whatsinagame.eu

Labels:
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Crowdfunding muziekspel Maestro bijna rond

Bericht door Duiker »

Leuk om je ontmoet te hebben Pieter en veel succes met je CrowdAboutNow! :thumbup:
Keep Exploring Games