Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De nieuwe Nederlandse uitgever Pumpkin Games zal dit jaar zijn eerste spellen op de markt brengen. Een van de nieuwe titels is het kaartspel Tricky Dungeon van Arjan van Houwelingen. Dit slagenspel heeft bekende elementen, aangevuld met leuke extraatjes. De spelers kiezen om beurten een held. Iedere held heeft zijn eigen effect op de regels en bepaalt hoe de actieve speler in de kerker goud kan verdienen. De andere spelers werken als team samen en proberen de actieve speler tegen te werken.
De Spaanse illustrator Victor P. Corbella heeft onlangs de personages uit dit spel voorgesteld.
Ik heb dit spel al eens gespeeld toen het nog in testfase verkeerde.
Daarna meteen in mijn wishlist gezet, want met mijn jarenlange Klaverjaservaring vond ik dit wel een spel voor mij.
Maar met die geweldige art wordt dit zeker een must have.
Ik heb deze al een aantal weken in huis.
Bij Pumpkin Games kun je hem bestellen vermoed ik.
Ik heb deze namelijk via Patrick zelf gekocht, dat is een bekende van me.
Overigens: Ik vind het een geweldig spel, neem het altijd overal mee naar toe en iedereen wil het spelen
roubosga schreef:
Overigens: Ik vind het een geweldig spel, neem het altijd overal mee naar toe en iedereen wil het spelen
Ah, dat zijn goede contacten om te hebben. Zelf ken ik de ontwerper, maar die heeft helaas nog geen doosjes gekregen om te verspreiden.
roubosga schreef:
Ik denk niet dat Pumpkin Games zelf via de website gaat verkopen. Dat loopt via distributeur Boosterbox en de winkels. Hoogstens op beurzen doen ze het zelf (of bij hoge uitzondering rechtstreeks aan een aardige vent uit het oosten van het land).