Storen jullie je er ook zo aan dat wanneer je op die banner klikt op de 999 Games site (met die 10, in Kolonisten van Catan-stijl) je op de pagina van Burger's Zoo terecht komt?
Ik klik nu al steevast 3 weken vergeefs op die banner om te kijken of het al aangepast is en of ik op een fantastische feestpagina terecht kom, maar vooralsnog zonder resultaat.
Site 999 Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Site 999 Games
Ik kom via de banner op een pagina waarop staat dat ze niet bestaat (?)Bartjes! schreef:Storen jullie je er ook zo aan dat wanneer je op die banner klikt op de 999 Games site (met die 10, in Kolonisten van Catan-stijl) je op de pagina van Burger's Zoo terecht komt?
Ik klik nu al steevast 3 weken vergeefs op die banner om te kijken of het al aangepast is en of ik op een fantastische feestpagina terecht kom, maar vooralsnog zonder resultaat.
-
Klaasz
- Meeple
Re: Site 999 Games
Je moet je er maar niet zo aan storen joh, komt wel goed, en anders niet....., toch?Bartjes! schreef:Storen jullie je er ook zo aan dat wanneer je op die banner klikt op de 999 Games site (met die 10, in Kolonisten van Catan-stijl) je op de pagina van Burger's Zoo terecht komt?
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bartjes! schreef:Storen jullie je er ook zo aan dat wanneer je op die banner klikt op de 999 Games site (met die 10, in Kolonisten van Catan-stijl) je op de pagina van Burger's Zoo terecht komt?
Bart schreef:Ik kom via de banner op een pagina waarop staat dat ze niet bestaat (?)
Jullie hebben gelijk, ik klikte op de afbeelding voor het NK Kolonisten van Catan.P.T. schreef:Ik kom inderdaad ook terecht bij burgers zoo.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Ondertussen linkt hij naar de kolonisten pagina 
Maar ik denk dat het uiteindelijk naar kolonisten.nl (
http://speel.spellenspektakel.nl/forum/ ... c.php?t=34) moet leiden
Maar ik denk dat het uiteindelijk naar kolonisten.nl (
http://speel.spellenspektakel.nl/forum/ ... c.php?t=34) moet leiden