Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Ik ontving vandaag een persbericht van Enigma Distribution Benelux, de Nederlandse distributeur en uitgever die al sinds 2016 deel uitmaakt van de internationale Asmodee Group. Enigma verandert zijn naam in Asmodee The Netherlands. Met de nieuwe naam en het nieuwe logo zal ook de Nederlandse tak voortaan zichtbaar herkenbaar zijn als onderdeel van de Asmodee Group.
Het bedrijf verhuist deze maand naar een nieuw adres. Vanaf 27 augustus 2018 is Asmodee The Netherlands gevestigd op Vossenbeemd 51, 5705 CL Helmond.
Bordspeler.nl schreef:
Met de nieuwe naam en het nieuwe logo zal ook de Nederlandse tak voortaan zichtbaar herkenbaar zijn als onderdeel van de Asmodee Group.
Alleen "zichtbaar" zou al een hele verbetering zijn toch?
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Bordspeler.nl schreef:
Met de nieuwe naam en het nieuwe logo zal ook de Nederlandse tak voortaan zichtbaar herkenbaar zijn als onderdeel van de Asmodee Group.
Bordspeler.nl schreef:
Haha.
Voor mij helaas dan minder zichtbaar, of ik moet flink omfietsen naar mijn werk voortaan.