Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
'Welcome to...' blijft positief onthaald worden en de verkoop van dit roll and write spelblijft aantrekken, zo meldt Jumping Turtle Games. Ook Welcome to... uitbreiding 1 was meteen een succes. Ondertussen is het basisspel uitverkocht, een reprint wordt verwacht in augustus. Ondertussen mag je in juli wel al de tweede uitbreiding verwachten.
Opnieuw zullen er twee nieuwe scenario’s speelbaar zijn. Enerzijds kan je ijsjes gaan verkopen (zeg nu zelf, klikt dit niet aanlokkelijk in de huidige temperaturen) en anderzijds moet je de woningen beschermen tegen een zombieplaag.
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
JeVo schreef:
ben ik de enige die de combinatie van ijsjes en zombies in 1 uitbreiding niet de meest geslaagde vind?
het lijkt mij toch niet dat beide varianten dezelfde doelgroep proberen te bereiken.
Het nucleaire en paaseieren combineren is toch ook niet vanzelfsprekend?
Zijn gewoon losse onderwerpen bij elkaar gesmeten, maar daar zit ik niet mee in.
JeVo schreef:
Zijn gewoon losse onderwerpen bij elkaar gesmeten, maar daar zit ik niet mee in.
Als dat de onderwerpen van de eerste uitbreiding zijn, vind ik dat ook wonderlijk.
Dan had ik eerder een familievriendelijke uitbreiding gemaakt met paaseieren en ijsjes
en een donkere uitbreiding met zombies en radioactiviteit.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
JeVo schreef:
Als dat de onderwerpen van de eerste uitbreiding zijn, vind ik dat ook wonderlijk.
Dan had ik eerder een familievriendelijke uitbreiding gemaakt met paaseieren en ijsjes
en een donkere uitbreiding met zombies en radioactiviteit.
Zijn inderdaad de 2 onderwerpen van de eerste uitbreiding, samen met de solo modus.
JeVo schreef:
Ik vind de combinaties wel grappig, het is net die enorme tegenstelling die het zo leuk maakt. Ik ben geen zombiefan, maar in zo'n licht spel als dit mogen die wel eens passeren voor de afwisseling. Zou het ook niet kunnen dat je op deze manier meer uitbreidingen verkoopt omdat nu mogelijk beide doelgroepen beide uitbreidingen kopen? (om ze vervolgens maar half te gebruiken).
Laatst gewijzigd door The Iced One op vr 02 aug 2019, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]