Wel jammer dat ze niet de plaats vermelden, maar het is in Amsterdam9-9-9
Woensdag 9 september 2009 is een bijzondere datum: het is dan 9-9-9 en dat kunnen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Om deze 9-9-9-dag te vieren organiseren we een heel bijzondere actie: wij geven 999 spellen GRATIS weg!
Onder de 999 spellen die we weggeven, bevinden zich 99 exemplaren van onze nieuwste titel De Kolonisten van de Lage Landen. Dit spel is pas vanaf 10 september in de winkels verkrijgbaar, dus als u als een van de eersten een exemplaar wilt bemachtigen, moet u er snel bij zijn!
Wat: 999 gratis spellen
Wanneer: 9 september 2009, 11:00uur
Waar: Albert Cuypmarkt, op de hoek met de Ferdinand Bolstraat (routebeschrijving op te vragen via Nieuwsbrief@999games.nl)
999 games (9-9-2009)
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
999 games (9-9-2009)
Vandaag in mijn mailbox:

Laatst gewijzigd door P.T. op di 01 sep 2009, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: 999 games (9-9-2009)
Wil je mensen voor Jan met de korte achternaam naar Zwolle sturen?P.T. schreef:Wel jammer dat ze niet de plaats vermelden, maar het is in zwolle
Het is niet in Zwolle, maar in Amsterdam.
Lekker onnozel dat ze dit niet in de nieuwsbrief vermelden (stond vorige week overigens wel in hun persbericht).
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Jammer dat ik nergens uit de mail van 999 games kan halen dat het in amsterdam is. ik zie dat ik "straat" en "markt" door elkaar heb gehaald. Geen wonder dat mijn eerste ingeving dan ook Amsterdam was. (wel grappig feit dat beide dezelfde zijstraat hebben)Erwin schreef:Wil je mensen voor Jan met de korte achternaam naar Zwolle sturen?P.T. schreef:Wel jammer dat ze niet de plaats vermelden, maar het is in zwolle
Het is niet in Zwolle, maar in Amsterdam.
Lekker onnozel dat ze dit niet in de nieuwsbrief vermelden (stond vorige week overigens wel in hun persbericht).
Mijn excuses voor de gemaakte fout.
-
aicirtap
- Critico
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Ik vind het een leuke actie, maar jammer dat het op maar één plaats gehouden wordt. Ik ga er niet speciaal voor naar Amsterdam en ik kan me voorstellen dat vanuit de "uithoeken" van Nederland de reistijd helemaal een grote belemmering vormt.
Aan de andere kant zou het ook niet leuk zijn als er her en der een zeer beperkt aantal spellen zouden liggen en er horden mensen voor niets komen. Als je het zo bekijkt kan je het nooit goed doen en is deze oplossing zo slecht nog niet. De mensen die komen maken tenminste wel een reële kans op een spel.
Aan de andere kant zou het ook niet leuk zijn als er her en der een zeer beperkt aantal spellen zouden liggen en er horden mensen voor niets komen. Als je het zo bekijkt kan je het nooit goed doen en is deze oplossing zo slecht nog niet. De mensen die komen maken tenminste wel een reële kans op een spel.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Jij hebt geen fout gemaakt. Die Amsterdamse markt staat in de gelijknamige straat. Dit is een misser van 999 Games.P.T. schreef:Mijn excuses voor de gemaakte fout.
Grappig dat in beide steden een kruispunt met dezelfde straatnamen bestaat.
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
-
Johanna
- Caballero
-
Johanna
- Caballero
-
delia
- Party Animal
-
aicirtap
- Critico
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Aha, de afdeling aasgieren was op pad?aicirtap schreef:Jep ik heb dus een kolonisten van de Lage Landen.
Maar hij staat eigenlijk al weer op marktplaats in de hoop een leuk bod te krijgen of een andere spel er voor in de plaatsDus als iemand interesse heeft
Ieder zijn dingetje, maar ik krijg een nare smaak van die figuren die er inhoudelijk geen belangstelling voor hebben, maar wel gratis spelmateriaal voor de neus van liefhebbers wegsnaaien.
-
aicirtap
- Critico
Dan hadden ze op de website maar moeten zetten dat er alleen kolonisten spellen worden uitgedeeld.
En tja als ik er toch 2 uur reistijd heb dan neem ik natuurlijk de lage landen wel mee.
Dus ik vind mij zelf niet een aasgier.
En de echte spelliefhebbers, hadden er dus uiterlijk 10 uur moeten staan, dan hadden ze zeker kans op gemaakt. Je weet dat er een run op staat.
En tja als ik er toch 2 uur reistijd heb dan neem ik natuurlijk de lage landen wel mee.
Dus ik vind mij zelf niet een aasgier.
En de echte spelliefhebbers, hadden er dus uiterlijk 10 uur moeten staan, dan hadden ze zeker kans op gemaakt. Je weet dat er een run op staat.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Johanna
- Caballero