Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Na Rovers van de Noordzee is nu ook Architecten van het Westelijk Koninkrijk in het Nederlands verschenen bij White Goblin Games.
Als architecten trachten de spelers indruk te maken op de koning. Ze moeten grondstoffen verzamelen, leerlingen inhuren en hun mankracht goed managen. Dat alles is nodig om gebouwen in de veroverde gebieden te bouwen. En dat terwijl de concurrentie op de loer ligt. Blijf je een eervolle architect of ga je de zwarte markt op om je benodigdheden te scoren?
Het spel is ontworpen door Shem Philips en S.J. Macdonald en de illustraties zijn aan de hand van Mihajlo Dimitrievski.
Phaedros schreef:
Ben hier wel heel erg nieuwsgierig naar... ga morgen mijn exemplaar ophalen in de winkel!
Vergeet dan niet om de promo’s te vragen. Die krijg je als de winkel het spel heeft voorbesteld: Garphill Games 5 Year Anniversary Promo Cards
King’s Tabletop
Promo Paradise Card Set
Racketeer
De Extra Player Boards zitten sowieso al in de doos.
StanTem schreef:
Topspel. Heb de uitbreiding ook liggen maar die heb ik nog niet gespeeld.
Eens, toppertje weer van Shem! Artisans is echt een leuke toevoeging. Geeft het spel een twist qua extra mogelijkheden, maar doet geen inbreuk op het oorspronkelijke karakter.
Phaedros schreef:
Ben hier wel heel erg nieuwsgierig naar... ga morgen mijn exemplaar ophalen in de winkel!
Vergeet dan niet om de promo’s te vragen. Die krijg je als de winkel het spel heeft voorbesteld: Garphill Games 5 Year Anniversary Promo Cards
King’s Tabletop
Promo Paradise Card Set
Racketeer
De Extra Player Boards zitten sowieso al in de doos.
Een beetje off-topic en toch niet helemaal: waar kan ik een duidelijk overzicht vinden van promokaarten voor zowel Raiders als Architecten. Voor beide spellen heb ik promokaarten en ik heb geen idee welke precies en of er bijzondere regels zijn.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
mazinho schreef:
Een beetje off-topic en toch niet helemaal: waar kan ik een duidelijk overzicht vinden van promokaarten voor zowel Raiders als Architecten. Voor beide spellen heb ik promokaarten en ik heb geen idee welke precies en of er bijzondere regels zijn.
Het is een screenshot van de "My BGG" app (leuk om te downloaden trouwens), maar als je op boardgamegeek.com op 'architects of the west kingdom' zoekt, krijg je deze lijst. Idem met Raiders of the North Sea.