Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De titels waarmee Jumping Turtle Games naar Spiel en Spellenspektakel trekt, zijn behoorlijk gevarieerd. Dat de uitgever kopers zal lokken, staat nu al vast.
Herbeleef WO2 in 20 minuten! 1 of 2 spelers herbeleven de meest iconische strijdtonelen uit de Tweede Wereldoorlog.
Blitzkrieg is een wargame voor mensen die normaal geen wargames spelen.
* Blitzkrieg
* Auteur: Paolo Mori
* 1 of 2 spelers vanaf 14 jaar
* 20 tot 40 minuten speeltijd
* Adviesprijs: €37,50
Duik met Nessie het water in om een poging te wagen het beroemde monster op foto vast te leggen. Maar niet alles is wat het lijkt. Was dit nu een deel van zijn staart of heb je een ander zeediertje zien passen? Of heb je een zeldzaam geluksvisje gespot? Je doel is om als eerste alle delen van Nessie gespot te hebben zodat je kan pronken met de vondst van de eeuw!
* Nessie
* Auteurs: Jens-Peter Schliemann, Bernhard Weber
* 2 tot 4 spelers vanaf 6 jaar
* 20 tot 30 minuten speeltijd
* Adviesprijs: €35
Rol je egel doorheen het bos waardoor er lekkernijen aan je vacht blijven plakken. Deze kan je gebruiken als bewegingspunten om door het bos te bewegen. Je kan het spel competitief spelen of jullie kunnen het in een coöperatief avontuur opnemen tegen de sluwe vos!
Egeltje Prikje won vorig jaar de prijs Kinderspiel des Jahres.
* Egeltje Prikje
* Auteur: Urtis Šulinskas
* 1 tot 4 spelers vanaf 4 jaar
* 20 minuten speeltijd
* Adviesprijs: €30
De nieuwste releases worden door Jumping Turtle gedemonstreerd op het Spellenspektakel. Op Spiel worden deze titels niet op tafels gelegd. Daar kan je alleen de internationale titels van JTG spelen bij hun stand.
Erwin schreef:
Blitzkrieg lijkt me interessant, laatst een boeiende review van gezien.
Leuk om weer wat activiteit van JKG te zien. Ik heb sinds februari niets nieuws van ze gezien of gehoord.
Het probleem lijkt mij: de communicatie. De website is blijven stilstaan op coronatijd en de persberichten zijn onbestaande. We zijn ook zelf achter deze info moeten gaan.
Erwin schreef:
Leuk om weer wat activiteit van JKG te zien. Ik heb sinds februari niets nieuws van ze gezien of gehoord.
Het probleem lijkt mij: de communicatie. De website is blijven stilstaan op coronatijd en de persberichten zijn onbestaande. We zijn ook zelf achter deze info moeten gaan.
Da’s ongebruikelijk. Tom is een van de weinigen die altijd persberichten over nieuwe releases stuurde. Ik hoop dat hij dit weer gaat oppakken.
Erwin schreef:
Da’s ongebruikelijk. Tom is een van de weinigen die altijd persberichten over nieuwe releases stuurde. Ik hoop dat hij dit weer gaat oppakken.
Ik drukte mij waarschijnlijk wat te fel uit. Ik bedoelde vooral dat ik al enkele weken op de site van JTG aan het kijken ben en niets zie veranderen. Er kwam ook geen persbericht. Gelukkig had ik Mathias aan de lijn en kon ik info opvragen.