Bordspelmania DUO-competitie 2022 - FINALE

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bordspelmania DUO-competitie 2022 - FINALE

Bericht door Bart »

Beste Bordspelmaniasten,

Dit zijn ze dan, de finalisten van de Bordspelmania DUO-competitie. Sinds we op Valentijn de reeksen openden, stemden jullie week na week de -volgens jullie persoonlijke ervaring- beste spellen naar de volgende ronde. De voorbije week eindigden de halve finales bijna met een verlenging. Kijk het spannende eindresultaat nog maar eens na in ons Duo-forum.

En nu vragen we voor een laatste keer jouw stem. Welk van beide spellen verdient het om een jaar lang de titel van beste spel voor twee spelers in de Bordspelmania DUO-competitie 2022 te dragen? (link naar de finale - zie onderaan bericht):

F I N A L E:
De stemming wordt zondagavond 3 april afgesloten.
Tot dan kunnen jullie mee beslissen welk van deze twee topspellen de finale wint.

In de kleine finale strijden de andere twee spellen uit de halvefinales eervol om de derde plaats.

Na de bekendmaking van de finale van deze DUO-competitie zullen we onder alle Bordspelmaniagebruikers die hebben gestemd, drie tweespelersspellen verloten, met dank aan White Goblin Games, Asmodee en 999 Games. Per stemronde kon je een kans verdienen om een spel te winnen. En dus nu voor de laatste keer.

Wil je kans maken om een spel te winnen, plaats dan na het uitbrengen van je stem in het finaledraadje een bericht met de korte melding dat je gestemd hebt, waarbij je natuurlijk meteen kunt vermelden welk spel jouw favoriet is en waarom.

En wat valt er te winnen Pierre?
Stem mee voor het beste DUO-spel volgens de Bordspelmania-community én grijp je kans om een spel voor twee te winnen.

GO!
Team BSM

Klik door naar de finale van de Bordspelmania DUO-competitie en stem!

Heb je beide spellen (en de andere spellen uit deze Borspelmania DUO-competitie) al gewaardeerd in onze spellendatabase? Indien niet, klik door naar onze BSM-spellendatabase en geef ieder spel een waardering, al dan niet met extra commentaar. Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan om de spellen snel te zoeken.

Vorig bericht Bordspelmania DUO-competitie

Labels:
Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!

Re: Bordspelmania DUO-competitie 2022 - FINALE

Bericht door Kire »

4 mooie finalisten!

Ze zijn alle 4 te spelen op BoardGameArena!

Is dit toeval? Halen ze de top 4 omdat ze op BGA te spelen zijn? Staan ze op BGA omdat het de BSM finalisten zijn? Staan ze op BGA omdat het topspellen zijn?

Wie helpt me om het juiste antwoord te vinden? Misschien helpt een poll wel :-)
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Geen idee Kire, maar drie van de vier staan in m’n kast (en komen er nu en dan nog uit ook).
Met 7 Wonders Duel heb ik niks, al noopt het alomtegenwoordige enthousiasme dat spel toch nog een keer te spelen.
aicirtap
Critico
Contacteer:

Bericht door aicirtap »

Jerome schreef: Geen idee Kire, maar drie van de vier staan in m’n kast (en komen er nu en dan nog uit ook).
Met 7 Wonders Duel heb ik niks, al noopt het alomtegenwoordige enthousiasme dat spel toch nog een keer te spelen.
Daar sluit ik mij bij aan
Ik vind 7 wonders of architects veel leuker.
Misschien duel met uitbreiding leuker?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Plaats reactie