Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
In het 19e deel van de Exit-serie ga je terug naar de locatie van de verlaten hut uit het allereerste deel van deze reeks escape room spellen. De schurk Dr. Arthur Funbeq is ontsnapt en alleen jij kunt zijn raadsels oplossen. Beleef nieuwe avonturen en ontsnap opnieuw uit de verlaten hut!
Net als bij alle andere Exit-delen speelt ook hier de draaischijf een centrale rol. Door aan de hand van oplossingen van de raadsels codes te vinden en deze op de draaischijf in te voeren, vind je de volgende stappen van dit spannende avontuur. Exit 19: Terug naar de Verlaten Hut is maar één keer speelbaar, omdat het speelmateriaal moet worden beschreven, gevouwen of afgescheurd.
Het spel is ontworpen door het bekende designer duo Inka en Markus Brandt.
Ergens wel bijzonder dat de EXIT delen zich maar op blijven stapelen. Ik speel ze met mijn vrouw en dan is het altijd wel leuk vermaak en een gezellige avond, maar na inmiddels 10 delen ben ik er wel flink klaar mee. Ik vraag mij dan wel af hoeveel mensen alle voorgaande 18 delen hebben gespeeld en dan ook nog behoefte hebben aan een 19e deel. Wat ik bedoel is: met simpelweg 5-10 uitgaves zou je waarschijnlijk 90% van de markt kunnen bedienen, waarom maar ontwikkelkosten blijven maken voor nieuwe delen?
Ik blijf ze leuk vinden. De 1 is wel beter/leuker dan de ander. Maar voor het geld van een exit kan je niet met zijn 2-en naar de bioscoop bijvoorbeeld.
Ik vond de adventure games echt geweldig! Maar waarom het daar maar bij 2 is gebleven...
Speel deze ook graag met mijn vrouw. Het is inderdaad avondje puzzelen en vermaak voor iets meer dan €10 (als je wacht op leuke deal). Ik ben iemand die ze tot nu toe allemaal gespeeld heb en met plezier blijf spelen. Af en toe zit er 1 bij die tegenvalt maar dat hoort er maar bij denk ik dan.