Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Vanaf morgen is Ticket to Ride: San Francisco van uitgever Days of Wonder/Asmodee beschikbaar in de spellenwinkels. Deze snelle versie van TtR is het vierde deel in de populaire stedenedities van Ticket to Ride en situeert zich in het Frisco van de jaren 60.
Spelers racen tegen elkaar langs iconische locaties in San Francisco en verzamelen onderweg souvenirs om punten te scoren.
Ticket to Ride: San Francisco is een spel voor 2 tot 4 spelers vanaf 8 jaar en kan je in zowat een kwartier te spelen. De TtR-stedenedities zijn toegankelijk voor zowel beginnende spelers als voor meer ervaren spelers die zin hebben in een korter spel.
Ticket to Ride: San Francisco (Asmodee/Days of Wonder - 2022)
Mij bevielen die mini TTR’s wel, althans NY en London want Amsterdam heb ik links laten liggen omdat de vormgeving me niet bevalt. SF ziet er gelukkig weer vrolijk uit.