Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Fast Food Fury is een semi-coöperatief reactiespel. Chaos in de keuken, dus.
Uit de info op de website van Jolly Dutch valt af te leiden dat de sympathieke uitgever doorgaat met deze abonnementformule. Hopen dat er voldoende kwalitatieve spelideeën blijven binnenkomen.
Klopt inderdaad dat we doorgaan met de Jolly Club.
De eerste spellen voor 2023 komen eind januari bij ons magazijn binnen, dus in februari, april, juni, augustus, oktober en december vallen er weer nieuwe spellen bij de clubleden op de mat.
Persoonlijk vind ik het een leuke uitdaging om met klein team zes kaartspellen per jaar neer te zetten die ook echt allemaal anders zijn. In 2022 hadden we bijvoorbeeld een licht tweepersoonsspel en een spel tot 7 personen (wat niet bepaald een party spel is). Een abstract spel en een volledig thematisch spel (tot de riksja's aan toe). En een spel met een flink take-that gehalte maar ook een semi-coöperatief spel. In 2023 zetten we dit door met veel diversiteit, want stiekem kan je met 110 kaarten best wel wat.
Ik kijk al weer uit naar het spel van februari, wat de winnaar was van onze auteurswedstrijd in 2022.
Maar ik ben ook wel benieuwd. Stel dat jullie zelf lid zouden zijn van de Jolly Club, wat voor soort kaartspel zou je nog wel op zitten te wachten? Bij mij zijn slagenspellen altijd welkom bijvoorbeeld.