Ticket to Ride Legacy: Legendes uit het Westen

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
SvAtje
Standaard moderator

Ticket to Ride Legacy: Legendes uit het Westen

Bericht door SvAtje »

Recent verscheen al een teaser in de social media, maar nu heeft Asmodee The Netherlands het verduidelijkt. Op 3 november 2023 zal Ticket to Ride Legacy: Legendes uit het Westen worden gelanceerd.

Duik in een epische reis van 12 spelsessies gemaakt door het legendarische designer trio: Alan R. Moon, Rob Daviau en Matt Leacock. Dit onvergetelijke Noord-Amerikaanse avontuur belooft een vernieuwde, meeslepende (en competitieve) ervaring met geheel nieuwe spelmechanismes.

De campagne begint aan de Oostkust en de spelers gaan op weg naar het westen waarbij ze diverse uitdagingen zullen tegenkomen. Gedurende de sessies zul je boxen openen die nieuwe regels, content en verrassingen zullen brengen. Na afloop van de campagne kun je het - door jullie uniek gemaakte - bordspel onbeperkt herspelen.

Legendes uit het Westen bevat 13 Regioborden, 280 treintjes, 1 campagnebox, 84 treinkaarten, 33 bestemmingskaarten, 7 gebeurteniskaarten, 6 actiekaarten, 77 postkaarten, 1 verhaallijn, 5 bedrijfsboxen, 8 regioboxen, 1 conducteursbox, naast uiteraard de spelregels.

Het spel zal voor het eerst worden gedemonstreerd op Gen Con, dat plaatsvindt in Indianapolis. Later in het jaar zal het worden gedemonstreerd op Spiel, voordat het op 3 november in de winkels ligt.

Het artwork is verzorgd door Cyrille Daujean en Julien Delval
  • Spelers: 2-5 spelers
  • Leeftijd: vanaf 10 jaar
  • Speelduur: 20-90 minuten
Website uitgever:
Bijlagen
6F5A7539-B35D-4466-9EE5-E787C183A12B.jpeg

Labels:
Dagmar
Geheim Genootschap
Contacteer:

Re: Ticket to Ride Legacy: Legendes uit het Westen

Bericht door Dagmar »

Count me in!
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Betekend dat dan ook dat deze in het Nederlands beschikbaar komt?
Ik ben heel benieuwd. Ik hou van Legacy spellen, en er zijn er, mijns inziens, veel te weinig, dus ik juich een nieuwe, van goede designers van harte toe.
Afbeelding
sinead
Stamhoofd

Bericht door sinead »

pieter.schutz schreef: Betekend dat dan ook dat deze in het Nederlands beschikbaar komt?
Volgens BoardGameGeek wel!
Afbeelding
Plaats reactie