Lost Ruins of Arnak: Adventure Chest
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
SvAtje
- Standaard moderator
Lost Ruins of Arnak: Adventure Chest
De Tsjechische bordspel uitgever CGE komt met een speciale pre-order voor de uitbreiding Lost Ruins of Arnak: Adventure Chest, welke loopt van 11 tot en met 31 maart 2025.
Deze uitbreiding bevat onder andere twee nieuwe en grotere speelborden elk met hun eigen tempel, solo content (die eerder als print-and-play zijn verschenen). De grotere, stevigere doos bevat fraaie inserts voor alle (eerder) verschenen content en heeft een gangbare maat, zodat deze past in een Zweedse kast.
Het is niet duidelijk of deze uitbreiding uiteindelijk ook in de retail gaat verschijnen (bijvoorbeeld bij White Goblin Games).
Voor meer informatie:
Deze uitbreiding bevat onder andere twee nieuwe en grotere speelborden elk met hun eigen tempel, solo content (die eerder als print-and-play zijn verschenen). De grotere, stevigere doos bevat fraaie inserts voor alle (eerder) verschenen content en heeft een gangbare maat, zodat deze past in een Zweedse kast.
Het is niet duidelijk of deze uitbreiding uiteindelijk ook in de retail gaat verschijnen (bijvoorbeeld bij White Goblin Games).
Voor meer informatie:
Labels:
-
Henri Jans
- Jakkiebak!
Re: Lost Ruins of Arnak - Adventure Chest
Een goede en mooie insert kan dit topspel ook wel gebruiken. Hopelijk gaat wgg hem voor eind maart aankondigen.
- sinead
- Stamhoofd
Ik hoop het wel, maar verwacht het niet.Henri Jans schreef: wo 26 feb 2025, 21:19 Een goede en mooie insert kan dit topspel ook wel gebruiken. Hopelijk gaat wgg hem voor eind maart aankondigen.
- sinead
- Stamhoofd
Zojuist reactie gelezen van de uitgever: "We're currently putting together a list of all partners who decided to publish the Adventure Chest in their language—this list will be released on the day of pre-orders, so you can decide if you can buy it in your language or if you should pre-order an English version."sinead schreef: wo 26 feb 2025, 23:51Ik hoop het wel, maar verwacht het niet.Henri Jans schreef: wo 26 feb 2025, 21:19 Een goede en mooie insert kan dit topspel ook wel gebruiken. Hopelijk gaat wgg hem voor eind maart aankondigen.
Dus we weten het 11 maart.
-
felixmoore
- Uno
Het is de moeite waard om ernaar uit te kijken.
- Bert_
- Website beheerder
Sfeervolle cover!
Arnak vond ik een fijn spel. Heb 'm niet in collectie, dus niet voldoende gespeeld om nood aan uitbreiding in te schatten.
Lijkt me wel een praktisch pakket voor de liefhebber: doos/insert + nieuwe content.
Arnak vond ik een fijn spel. Heb 'm niet in collectie, dus niet voldoende gespeeld om nood aan uitbreiding in te schatten.
Lijkt me wel een praktisch pakket voor de liefhebber: doos/insert + nieuwe content.
-
Zamx
- PIONier
Deze wil ik graag hebben. Ik heb de base game aan een goede prijs kunnen kopen omdat de doos beschadigd was.
-
JensVerwaest
- Party Animal
Toch een aardige prijs: 79.99€
Ik was wel benieuwd, maar heb de mooie UV printed inserts van E-raptor al, dusja...
Wel blij te vernemen dat de expansion ook apart zal verschijnen, los van de big box en inserts!
Ik was wel benieuwd, maar heb de mooie UV printed inserts van E-raptor al, dusja...
Wel blij te vernemen dat de expansion ook apart zal verschijnen, los van de big box en inserts!

-
JensVerwaest
- Party Animal
WGG brengt enkel de uitbreiding "Twisted Paths" uit, NIET de storage box

- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Een euro of 20 voor de uitbreiding, of een extra 60 + verzending vanuit Tsjechie voor een lege doos met wat inserts. Ik wacht wel op de uitbreiding van WGG...
Keep Exploring Games
- siepie
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Contacteer:
Vanaf 99 euro wordt het gratis verzonden naar Nederland. Dus als je samen bestelt dan heb je daar geen last van.Duiker schreef: di 11 mar 2025, 14:19 Een euro of 20 voor de uitbreiding, of een extra 60 + verzending vanuit Tsjechie voor een lege doos met wat inserts. Ik wacht wel op de uitbreiding van WGG...
- siepie
- Stamhoofd
- Contacteer:
Bij Crowdfinder is deze nu ook te bestellen voor 79,50. Dan heb je de mogelijkheid voor gratis afhalen.
Natuurlijk is het niet goedkoop, maar als je 20 euro rekent voor de uitbreiding en 60 voor de doos met insert....dan is dat nog altijd goedkoper dan de Nesting Box van Wingspan
Natuurlijk is het niet goedkoop, maar als je 20 euro rekent voor de uitbreiding en 60 voor de doos met insert....dan is dat nog altijd goedkoper dan de Nesting Box van Wingspan
- roubosga
- El Capitan
Nou dat valt wel mee hoor, ik zag dat ik voor de Nesting Box “maar” €70,- heb betaald.siepie schreef: vr 14 mar 2025, 08:01 Bij Crowdfinder is deze nu ook te bestellen voor 79,50. Dan heb je de mogelijkheid voor gratis afhalen.
Natuurlijk is het niet goedkoop, maar als je 20 euro rekent voor de uitbreiding en 60 voor de doos met insert....dan is dat nog altijd goedkoper dan de Nesting Box van Wingspan![]()
Maar dat was een lege doos natuurlijk. Dan houd je €9,50 over voor de uitbreiding.
- siepie
- Stamhoofd
- Contacteer:
Vandaag de Adventure Chest binnen gekregen, gelijk hadden we ook de Expeditieleiders uitbreiding mee besteld. We zijn nu dus compleet
Even een filmpje erbij gekeken hoe ik alles in moet pakken. Ik ben erg benieuwd. Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat we het basisspel pas 1 keer gespeeld hebben. Maar we vonden het wel heel leuk. Alleen het opzetten....dus was het plan toen om een insert te printen op de 3D printer. Maar nu kwam dit uit en dat maakt het wel heel makkelijk.
Nu wachten op de koudere dagen, dat ik ook zin heb om weer een groot spel op tafel te leggen!
Even een filmpje erbij gekeken hoe ik alles in moet pakken. Ik ben erg benieuwd. Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat we het basisspel pas 1 keer gespeeld hebben. Maar we vonden het wel heel leuk. Alleen het opzetten....dus was het plan toen om een insert te printen op de 3D printer. Maar nu kwam dit uit en dat maakt het wel heel makkelijk.
Nu wachten op de koudere dagen, dat ik ook zin heb om weer een groot spel op tafel te leggen!
- Edwin84
- Elfenkoning
Kan niet over andere uitbreidingen spreken maar expedieleiders is wel echt een top uitbreiding. Vooral de expeditie leiders zelf zorgen dat het toch net anders speelt.