Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De nieuwe uitbreiding van Dominion: Dominion: Cornucopia is nu al online te bekijken.
999-games staat nog niet bij de uitgevers maar gezien de populariteit van Dominion in Nederland is het geen vreemde gedachte om hier ook een Nederlandse versie van te verwachten. Eugene van der Pijl gaat op zijn weblog dieper in op de nieuwe kaarten.
op Zuiderspel even met iemand van 999 games gepraat en die zei dat eind dit jaar de laatste nieuwe uitbreiding ook in Nederland uitkomt. De Nederlandse naam is nog niet bekend.
16 Feet Pauly schreef:op Zuiderspel even met iemand van 999 games gepraat en die zei dat eind dit jaar de laatste nieuwe uitbreiding ook in Nederland uitkomt. De Nederlandse naam is nog niet bekend.
Behalve Dominion Seaside is de rest allemaal letterlijk vertaald dus:
- Dominion Rijke Oogst of
- Dominion Des overvloeds
Seabie schreef:Ik hoop dat deze ook uitgebracht wordt in het nederlands, want ik ben uiteindelijk wel van plan om de hele serie in huis te halen.
Idem hier. Op dit moment ontbreek ik enkel nog Dominion Intrige en natuurlijk deze, maar dat wordt nog even wachten. En maar goed ook want Hijs De Zeilen en Welvaart moeten hier nog op tafel komen. (Wat weldra zal gebeuren).
Op isotropic kun je al met de nieuwe kaarten van Cornuccopia spelen!
Ik dacht eerst> hey, die heb ik nog nooit eerder gezien, wat raar...
en toen snapte ik het