Klein Nieuws - Juni 2012

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
BaSL
Team Bordspelmania

Klein Nieuws - Juni 2012

Bericht door BaSL »

Oud nieuws, onbelangrijk nieuws, klein nieuws, internationaal nieuws:
  • Czech Games Edition heeft drie spellen op de rol staan voor komend najaar: Goblins Inc., Tzolkin: The Mayan Calendar en Dungeon Lords: Festival Season
  • Bruno Faidutti is gaan bloggen en meldt de volgende spellen voor de komende twee jaar: Formula E, Mascarade, Raptor, Speed Dating, The Big Movie
  • Santa Cruz (Marcel-André Casasola Merkle) heeft de Oostenrijkse Spiel der Spiele gewonnen.
  • Twee van mijn hobbies in een: Sensalot heeft chocolade spelletjes!
  • Ystari heeft voor Spiel een spel over mieren in de planning: Myrmes van Yoann Levet.
  • Mayday Games komt met een vernieuwde versie van Bootleggers
  • Binnenkort uit Italië: Sheepland van Daniele Tascini en Simone Luciani.
  • Het nieuwe spel van Christian Marcussen (Endeavor) moet wel héél groots zijn, als we Z-Man mogen geloven. Meer info: Clash of Cultures
  • Asmodee meldt de komst van Nicolas Normandon's City of Horror - de opvolger van Mall of Horror.
  • Repos komt met Rampage - een nieuw spel van Antoine Bauza en Ludovic Maublanc. Prototype:
Afbeelding

Afbeelding
Myrmes

Afbeelding
Sheepland

Nog véél meer nieuws? Bordspel.com Twitter / http://www.bordspel.com
Afbeelding

Labels:
spellenclubapeldoorn
Phoenix
Contacteer:

Re: Klein Nieuws - Juni 2012

Bericht door spellenclubapeldoorn »

sheepland haha lol
Father Vic
Party Animal

Bericht door Father Vic »

Is dat zo vernieuwend, dat dynamic worker placement ? Meen mij zo'n tandwiel nog al eens ergens te hebben gezien. En da dynamische zonder de worker placement zat bv. ook al in Buck Rogers: Battle for the 25th Century uit 1988.
Alvast kwijl. :P
BaSL schreef:Bruno Faidutti is gaan bloggen en meldt de volgende spellen voor de komende twee jaar: Formula E, ...
Ben benieuwd. 8)
BaSL schreef:Santa Cruz (Marcel-André Casasola Merkle) heeft de Oostenrijkse Spiel der Spiele gewonnen.
Lijkt me inderdaad een leuk (familie)spel. Staat hoog op de verlanglijst.
BaSL schreef:Asmodee meldt de komst van Nicolas Normandon's City of Horror - de opvolger van Mall of Horror.
Dat ziet er al wat beter uit, maar nog lang niet wat ik van een spel met dergelijke titel zou verwachten.
BaSL schreef:Repos komt met Rampage - een nieuw spel van Antoine Bauza en Ludovic Maublanc.
Kreeg al meteen een niet bemoedigende eerste score van 3/10 op BGG. Al kan Bauza bij mij maar weinig verkeerd doen. Heel vernieuwende designer wat mij betreft. Zowel qua thema's als qua uitvoering.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

spellenclubapeldoorn schreef:sheepland haha lol
:D , het lijkt wel alsof die schapen rechtstreeks vanaf het Agricola-bord zijn komen lopen!
Plaats reactie