Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
cab schreef:
Hoop dat alle uitbreidingen ook een NL vertaling krijgen, de eerste is al aangekondigd:
Ik kan bevestigen dat hier aan wordt gewerkt!
Is de NL editie compatible met de Engelse, mochten er in de toekomst uitbreidingen komen die jullie niet vertalen kan ik die er dan gewoon tussen steken?
thexkid schreef:Ik heb zo'n spel toch liever in het engels, maar mooie release voor WGG!
Wel mooie alliteratie: Luuk luchtloper...
Lol, ik heb ooit een one-off RPG voor een vriend van me gedaan die Star Wars fan is en dat was inderdaad een van de characters, die ik gemaakt voor de groep.
thexkid schreef:Ik heb zo'n spel toch liever in het engels, maar mooie release voor WGG!
Wel mooie alliteratie: Luuk luchtloper...
Ja ik hou ook mijn hard vast voor de vertaling lijkt mij een moeilijke om te vertalen. Namen maak ik mij niet druk om die vertaal je doorgaans nooit. Hoop niet dat er met termen als de kracht gaat worden gegooid . kracht duw ... zie wel dat the Force met een hoofdletter wordt geschreven dus dat is ook een naam .
Speltechnisch is het natuurlijk goed dat het vertaald wordt. tenminste, het is wel een apart taaltje denk ik net als bij Magic the Gathering. Niet makkelijk om dat duidelijk te vertalen.