Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Kosmos heeft voor Spiel een nieuwe Kramer/Kiesling in de planning staan: Nauticus. Spelers zijn scheepsbouwers die trachten de beste, grootste schepen te bouwen en deze te vullen met waardevolle goederen.
Nauticus
Auteur: Michael Kiesling, Wolfgang Kramer
Illustrator: Alexander Jung
Uitgever: Kosmos
2 − 4 Spelers
12 Jaar en ouder
90 Minuten
Een vraagje. Wat moet je ook alweer doen met dat anker fiche??? Ik heb duitse regels en kan dat niet 1 2 3 terugvinden. En uit de engelse regels op boardgamegeek word ik ook niet veel wijzer.
aicirtap schreef:Een vraagje. Wat moet je ook alweer doen met dat anker fiche??? Ik heb duitse regels en kan dat niet 1 2 3 terugvinden. En uit de engelse regels op boardgamegeek word ik ook niet veel wijzer.
Zodra iedereen de eerste beurt heeft gehad, wordt de actietegel omgedraaid en wordt de ankertegel daar opgelegd.
Zodra de ronde voorbij is draai je de schijf. Zodanig dat het anker op deze schijf naar het ankerfiche dat je op de tegel hebt gelegd na de eerste beurt wijst.
Je schudt daarna de actietegels en legt ze weer willekeurig rondom de schijf.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.