BSM Shirts & Badges - SpellenSpektakel 2013

Algemene informatie over Bordspelmania

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

BaSL
Team Bordspelmania

BSM Shirts & Badges - SpellenSpektakel 2013

Bericht door BaSL »

Op het SpellenSpektakel zal er weer de mogelijkheid zijn om naamkaartjes te bestellen.

Stuur mij een PB met als onderwerp "Naamkaartje" en in het bericht je echte voornaam. Heb je mij afgelopen maand al een pb'tje gestuurd, dan hoeft dit natuurlijk niet meer.

Dan ga ik aan de slag. Ook als je nog niet helemaal zeker bent of je een naamkaartje komt kopen, gewoon doen. Liever teveel kaartjes, dan te weinig!

De naamkaartjes kosten € 2,00, maar meer mag ook! Alle opbrengsten komen ten goede van Bordspelmania. Op de dag zelf zullen ook blanco naamkaartjes te koop zijn van € 2,00. Ook is er nog altijd de mogelijkheid om een mooi Bordspelmania shirt te kopen voor € 20,00 - stuur mij een pb'tje voor alle info en bestellingen!

Afbeelding

[De naamkaartjes werken met magneten. Personen met pacemakers / geïmplanteerde defibrillatoren kunnen beter geen gebruik maken van de naamkaartjes. Ook personen met een nikkelallergie wordt geadviseerd de naamkaartjes niet (op de huid) te dragen]
Afbeelding

Labels:
BaSL
Team Bordspelmania

Re: BSM Shirts & Badges - SpellenSpektakel 2013

Bericht door BaSL »

Aanvragen kan nog tot vrijdagochtend 7:00u. Natuurlijk kan je op het SpSp ook lege badges kopen. Nog niet zeker? Bestel gewoon maar, je bent niets verplicht als je uiteindelijk toch niet kunt komen.
Afbeelding
helena
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door helena »

Gaan jullie dit jaar weernaamkaartjes maken? Ik heb hem nog van vorig jaar maar ik vond het wel grappig om te zien welke namen bij welke gezichten horen en kennis te maken met forumleden.
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Kan zeker! Liefhebbers kunnen mij een berichtje sturen.
Afbeelding