Hoe leuk is Colt Express

Op zoek naar advies, regelvragen, speltips, spel dat lijkt op, ...

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

kyozu8
Veenboer

Re: Hoe leuk is Colt Express

Bericht door kyozu8 »

jerodev schreef: Is dit spel ook leuk met twee spelers? Aangezien dit bij mij meestal het geval is. :)
Met twee speel je, zoals hierboven gezegd, elk met twee karakters en zou ik aanraden om 4 rondes te spelen zodat iedereen één keer startspeler is en het spel niet te lang duurt. Aan het einde van het spel middel je de inkomsten van beide spelers en zie je wie het meeste heeft.

Speelt best aardig maar het wordt mijn inziens leuker naarmate je met meer spelers speelt :)

Labels:
yvof
Professor Pimpel

Bericht door yvof »

Colt Express onder de kerstboom gekregen. Fantastisch gewoon. Het moet hier nu elke dag op tafel maar voor de jongste (7 jaar) is het te heftig. Het leukste is dat je tot de laatste kaart niet weet hoe het af gaat lopen.
Vincenthakkie
Locomotief

Bericht door Vincenthakkie »

Ik heb het basisspel en alle uitbreidingen het is echt een heel leuk spel ook als je met alle uitbreidingen speelt of apart met 1 uitbreiding speelt en iedereen die hem met mij gespeeld heeft is ook enthousiast komt zeer regelmatig op tafel ook op de spellenclub als heerlijke afsluiter van de avond
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door dirk »

yvof schreef: Colt Express onder de kerstboom gekregen. Fantastisch gewoon. Het moet hier nu elke dag op tafel maar voor de jongste (7 jaar) is het te heftig. Het leukste is dat je tot de laatste kaart niet weet hoe het af gaat lopen.
Klopt inderdaad, wij hadden met oudjaar best een memorabele play met iemand die 4 kaarten voor het einde ruim aan de leiding stond met 2700$, na die vier kaarten had hij nog exact 0$ daarvan over. Totaal onverwacht maar o zo hilarisch :lol:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
yvof
Professor Pimpel

Bericht door yvof »

Haha ja dat bedoel ik. Spannend tot het einde.