Ik kon de officiele niet voor je vinden helaas, maar wel deze gevonden:beekiebeekie schreef:Staan de NL spelregels ook al ergens online in pdf?
https://boardgamegeek.com/filepage/1136 ... spelwijzer
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Ik kon de officiele niet voor je vinden helaas, maar wel deze gevonden:beekiebeekie schreef:Staan de NL spelregels ook al ergens online in pdf?

Nog niemand deze tegengekomen?Ilse23 schreef:Ja ik zou ook graag de NL spelregels (officieel) wel eens willen doornemen maar kan ze nergens vinden. Moest iemand ze tegenkomen let me know !

Ik vind helaas nog niets op de website van thegamemaster.Ilse23 schreef:Nog niemand deze tegengekomen?Ilse23 schreef:Ja ik zou ook graag de NL spelregels (officieel) wel eens willen doornemen maar kan ze nergens vinden. Moest iemand ze tegenkomen let me know !
effe een met de NL versie inscannen en uploadenmissiloon schreef:Ik vind helaas nog niets op de website van thegamemaster.Ilse23 schreef:Nog niemand deze tegengekomen?Ilse23 schreef:Ja ik zou ook graag de NL spelregels (officieel) wel eens willen doornemen maar kan ze nergens vinden. Moest iemand ze tegenkomen let me know !
Bedankt voor deze tip, we spelen de Alchemist erg graag, maar had nog nooit gehoord van een uitbreiding hiervan. Deze komt meteen op ons wensenlijstjeC&S schreef: The King's Golem uitbreiding is ook zeker aan te raden!
Graag gedaan hoor! Hoop dat je hem snel weet te bemachtigen.KrisZeeland schreef:Bedankt voor deze tip, we spelen de Alchemist erg graag, maar had nog nooit gehoord van een uitbreiding hiervan. Deze komt meteen op ons wensenlijstjeC&S schreef: The King's Golem uitbreiding is ook zeker aan te raden!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hij staat op het kerstlijstje, dus nog ff geduld en dan hopen op de kerstmanC&S schreef:Graag gedaan hoor! Hoop dat je hem snel weet te bemachtigen.KrisZeeland schreef:Bedankt voor deze tip, we spelen de Alchemist erg graag, maar had nog nooit gehoord van een uitbreiding hiervan. Deze komt meteen op ons wensenlijstjeC&S schreef: The King's Golem uitbreiding is ook zeker aan te raden!
Inmiddels hebben we de uitbreiding al een tijd binnen en ook al regelmatig gespeeld. Echt een super toevoeging!C&S schreef:Graag gedaan hoor! Hoop dat je hem snel weet te bemachtigen.KrisZeeland schreef:Bedankt voor deze tip, we spelen de Alchemist erg graag, maar had nog nooit gehoord van een uitbreiding hiervan. Deze komt meteen op ons wensenlijstjeC&S schreef: The King's Golem uitbreiding is ook zeker aan te raden!