Ik ben ook erg benieuwd naar wat je ervan vindt!P.T. schreef:Veel plezierWe wachten met veel spanning je reactie af
Welk spel 2-(4)5 personen zal ik kiezen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
dominique
- Hazelnoot Ridder
- Contacteer:
Re: Welk spel 2-(4)5 personen zal ik kiezen
https://detafelplakt.com/
Labels:
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
En als het goed bevalt ben je misschien klaar voor het echte werk!
-
Patty
- Jakkiebak!
We hebben net het eerste spelletje afgerond. In eerste instantie lastig om uit de spelregels wijs te worden maar dat is gelukt. Natuurlijk was het even wennen en in het begin langdralig (elke keer opzoeken), naarmate het spel vorderde ging het beter en sneller. Het lijkt me een geweldig spel! Meer daarover na onze vakantie.
@Peter Hein, Ik heb je recentie gelezen en dat lijkt me inderdaad ook een leuk spel. Gaat ook op mijn wenslijstje, wat alsmaar langer en langer wordt. Eerst maar even dit spel een heel aantal keren spelen. Dank
groeten Patty
@Peter Hein, Ik heb je recentie gelezen en dat lijkt me inderdaad ook een leuk spel. Gaat ook op mijn wenslijstje, wat alsmaar langer en langer wordt. Eerst maar even dit spel een heel aantal keren spelen. Dank
groeten Patty
-
Vogeltje
- Garnaal
Heb je El Grande ook ergens in een winkel al gezien dan?Patty schreef: Peurto Rico
El Grande
Agricola
Tikal
Want volgens mij is hij nauwelijks nog te koop.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
[off topic]
*ook weer in het kader van 'ik pas mijn schrijfstijl aan aan mijn ondertitel' tegenpesterij
[/off-topic]
Ik vind een beetje gefriemel op zijn tijd wel prettig*. Valt bij Puerto Rico nog wel mee trouwens. Al eens een willekeurig Splotter spel geprobeerd? (Roads & Boats, Antiquity, Duck Dealer, da's pas friemelen!) En Shipyard kan er ook wat van.dominique schreef: En dan al dat gefriemel vooraf bij Puerto Rico: gek word ik ervan!
*ook weer in het kader van 'ik pas mijn schrijfstijl aan aan mijn ondertitel' tegenpesterij
[/off-topic]
- Jerome
- Gouverneur
[off topic]MikeBzonderpuntje schreef:[off topic]
*ook weer in het kader van 'ik pas mijn schrijfstijl aan aan mijn ondertitel' tegenpesterij[/off-topic]
Nog 14 postjes en je bent Rooster Booster, ik zie nu al uit naar je toekomende krachtige bijdragen.
[/off topic]