Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
We waren aan het spelen en met Koffie werd een balk opgeworpen tussen het paleis van de sultan en de tegel waar je fruit kunt krijgen.
Bij het opwerpen van de balk mag je 1 van de 2 aangrenzende acties uitvoeren. In dit geval het paleis van de sultan. Mijn vriendin had echter ook het kaartje dat ze het paleis 2x mag uitvoeren. Kan ze dit kaartje ook inzetten wanneer ze via de balk deze tegel gebruikt?
Ik zie geen reden waarom dit niet zou mogen. In de bijlage met overzicht van de bonuskaarten staat alleen vermeld "wanneer je de actie uitvoert" zonder restricties dat je daadwerkelijk in de locatie aanwezig moet zijn.
EigenHoutje schreef:
Hoi hoi
Een vraagje over het spel Istanbul.
We waren aan het spelen en met Koffie werd een balk opgeworpen tussen het paleis van de sultan en de tegel waar je fruit kunt krijgen.
Bij het opwerpen van de balk mag je 1 van de 2 aangrenzende acties uitvoeren. In dit geval het paleis van de sultan. Mijn vriendin had echter ook het kaartje dat ze het paleis 2x mag uitvoeren. Kan ze dit kaartje ook inzetten wanneer ze via de balk deze tegel gebruikt?