Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
isa schreef:
Ook de andere suggesties klinken goed. Ik denk dat Brains en Limes (nieuwe versie van Cities zag ik) het best bij mijn smaak passen dus die ga ik binnenkort bestellen. Maar als iemand nog een tip heeft dan hoor ik die natuurlijk graag!
In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal
Graag gedaan, laat je nog even weten hoe ze bevallen? Brains lijkt een leuk puzzel spelletje, ik denk er ook over na om die te kopen voor de momenten dat vrouwlief geen zin heeft in een spelletje.
isa schreef:
Ook de andere suggesties klinken goed. Ik denk dat Brains en Limes (nieuwe versie van Cities zag ik) het best bij mijn smaak passen dus die ga ik binnenkort bestellen. Maar als iemand nog een tip heeft dan hoor ik die natuurlijk graag!
In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal
Graag gedaan, laat je nog even weten hoe ze bevallen? Brains lijkt een leuk puzzel spelletje, ik denk er ook over na om die te kopen voor de momenten dat vrouwlief geen zin heeft in een spelletje.
@Traquan : Ik zal zeker even laten weten wat ik ervan vind als ik het in huis heb
Castellion klinkt als een behoorlijke uitdaging als ie zelfs op het makkelijkste nivo moeilijk te winnen is. Dat maakt me zeker nieuwsgierig. Leuk als je het gevoel hebt je best te moeten doen om een solospel te winnen.De vormgeving spreekt me alleen wat minder aan maar deze zal ik wel in gedachten houden!
Van deze spreken Don Quichote en Bubblee Pop me het meest aan. Bublee Pop lijkt me erg grappig om te spelen met die special powers.
Factory Fun lijkt me speltechnisch interessant maar ik het thema spreekt me niet zo aan (lijkt meer een mannending ; hmm wel weer rolbevestigend deze gedachtengang.....)
Wil je iets leuks en simpels, dan kun je antivirus mutation doen, makkelijk op reis en kost 10 euro, boordevol speelplezier.
Ik kan vrijdag aanraden. Origineel heette het Freitag van Friedeman Friese van Funkenslag. Onirim vond ik stom. Lord of the Rings LCG snapte ik niets van.
Verder geen ervaring mee, maar dit lijkt erg leuk:
Victory Point Games heeft erg goede solo games zoals Ottoman Empire.
Kijk eens op print and play op BGG, daar zit zoveel spul en is gratis,
en Adventures of D en Dungeon of D - de laatste is te downloaden gratis.
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.
Deze persoon heeft als levensmissie om alle solo legspellen te spelen, en dan ook echt alle
Trouwens, ik zag een paar keer 'Mr. Cabbagehead's Garden' voorbij komen.
Dit spel kun je zelf gratis maken als je wilt, het is een Print & Play spel. De bestanden kan je op BGG downloaden: https://boardgamegeek.com/boardgame/192 ... ads-garden
Deze persoon heeft als levensmissie om alle solo legspellen te spelen, en dan ook echt alle
Trouwens, ik zag een paar keer 'Mr. Cabbagehead's Garden' voorbij komen.
Dit spel kun je zelf gratis maken als je wilt, het is een Print & Play spel. De bestanden kan je op BGG downloaden: https://boardgamegeek.com/boardgame/192 ... ads-garden
Dank voor al deze info!
Heeft er iemand mogelijk tips voor het bemachtigen van Limes?
Op duitse webshops is hij 12 euro, maar daar komt dan 12euro verzendkosten bij.
Is er een plek of evenement in Nederland waar hij te bemachtigen is?
Heeft er iemand mogelijk tips voor het bemachtigen van Limes?
Op duitse webshops is hij 12 euro, maar daar komt dan 12euro verzendkosten bij.
Is er een plek of evenement in Nederland waar hij te bemachtigen is?
Ik heb hem op amazon.de gekocht. Als je daar boven 29 euro besteld is de verzending gratis.
Maar je mag hem ook van mij overnemen als je wilt? Stuur maar een PM als je interesse hebt.