Hoi,
Ik ben sinds afgelopen weekend trotse eigenaar van een exemplaar van Imperial Assault. Ik zou graag willen weten of er specifieke uitbreidingssets zijn, waar ik eigenlijk niet omheen kan en waarom.
Imperial Assault
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
RoyalRumble69
- Party Animal
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Imperial Assault
Voor verhaalmodus:
Geef je om miniatuurtjes voor figuren als Han Solo en Chewbacca.. dan zal je die losse figuren moeten aanschaffen.
Anders zou ik zeggen dat je na de campaign uit de basegame wellicht de uitbreidingsets moet aanschaffen om extra verhalen en avonturen te krijgen.
Voor skirmish weet ik het niet zo goed, ik speel dat spel zeker niet op toernooi niveau. Dan heb je ook meer dan 1 basegame nodig waarschijnlijk, dus ik weet niet of je dat wilt.
Geef je om miniatuurtjes voor figuren als Han Solo en Chewbacca.. dan zal je die losse figuren moeten aanschaffen.
Anders zou ik zeggen dat je na de campaign uit de basegame wellicht de uitbreidingsets moet aanschaffen om extra verhalen en avonturen te krijgen.
Voor skirmish weet ik het niet zo goed, ik speel dat spel zeker niet op toernooi niveau. Dan heb je ook meer dan 1 basegame nodig waarschijnlijk, dus ik weet niet of je dat wilt.
Laatste 10 gespeeld: