Wij hebben momenteel het spel Century de specerijenroute in bruikleen en vinden dit een geweldig spel. We overwegen dan ook om dit spel aan te schaffen eventueel samen met het vervolg hiervan: Oosterse Rijkdom.
Heeft iemand ervaring met Oosterse rijkdom en hoe het is om deze 2 spellen te combineren? De rating op BGG is alvast veelbelovend (7,5)
Century trilogie
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- pinokio1993
- Veenboer
- sameline
- Matroos
Re: Century trilogie
Ik heb beide spellen in bezit en ben er ook erg gecharmeerd van. Oosterse rijkdom kun je ook zonder deel 1/Specerijenroute spelen, je hebt dan geen kaarten. Ik vind deze variant altijd iets lastiger dan deel 1 (en dat is heel goed
).
In combinatie met deel 1/Specerijenroute heb je wel de beschikking over de handelskaarten die je moet gebruiken om oa je schip te verplaatsen. Het zit leuk in elkaar.
Je hebt dus 2 spelmanieren tot je beschikking met spelregels voor beiden in 1 doos.
Ik kijk al uit naar deel 3
In combinatie met deel 1/Specerijenroute heb je wel de beschikking over de handelskaarten die je moet gebruiken om oa je schip te verplaatsen. Het zit leuk in elkaar.
Je hebt dus 2 spelmanieren tot je beschikking met spelregels voor beiden in 1 doos.
Ik kijk al uit naar deel 3