Everdell Glimmergold

Op zoek naar advies, regelvragen, speltips, spel dat lijkt op, ...

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Joel22
Stamhoofd

Everdell Glimmergold

Bericht door Joel22 »

De Goblins hebben Glimmergold in de aanbieding,
Is deze ‘uitbreiding’ nog de moeite waard.
Hoe beoordelen Everdell liefhebbers de Legends en de 15 extra kaarten?

:D

Labels:
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Everdell Glimmergold

Bericht door Lucky Jack »

De aanbieding is inmiddels voorbij, maar ik heb ook even flink getwijfeld. Ik vind het leuk om mijn spellen te upgraden, maar Glimmergold vind ik, zelfs in de aanbieding voor €30, veel te duur. Voor dat geld kun je een uitstekend nieuw spel kopen. De metalen munten zijn wel tof, maar je gebruikt ze niet als valuta en hebt ze dus maar weinig in de hand. Ik speel niet solo, dus de Rugworth upgrades zijn voor mij ook niet interessant. Dan blijven er nog een paar kaartjes over...
Afbeelding
Joel22
Stamhoofd

Re: Everdell Glimmergold

Bericht door Joel22 »

Lucky Jack schreef: De aanbieding is inmiddels voorbij, maar ik heb ook even flink getwijfeld. Ik vind het leuk om mijn spellen te upgraden, maar Glimmergold vind ik, zelfs in de aanbieding voor €30, veel te duur. Voor dat geld kun je een uitstekend nieuw spel kopen. De metalen munten zijn wel tof, maar je gebruikt ze niet als valuta en hebt ze dus maar weinig in de hand. Ik speel niet solo, dus de Rugworth upgrades zijn voor mij ook niet interessant. Dan blijven er nog een paar kaartjes over...
Uiteindelijk was dat ook mijn redenering de uitbreiding waar je het meeste waar voor je geld krijgt is volgens mij Newleaf die heb ik laatst zelfs kunnen scoren voor 40 euro (marktplaats).