Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier zat ik dus gister ook aan te denken!
Had alleen nog geen foto van onze collectie (die ik maar bescheiden collectie ga noemen na het zien van deze foto's). Ga zo eens even eentje schieten..
Kan Mexica en Pandemie er helaas nog niet bij zetten.. Maar dit is onze "collectie" op het moment. (foto vooral bedoeld om dit topic wat laagdrempeliger te maken..)
Jorrit schreef:Kan Mexica en Pandemie er helaas nog niet bij zetten.. Maar dit is onze "collectie" op het moment. (foto vooral bedoeld om dit topic wat laagdrempeliger te maken..)
Niet zo bescheiden, die Carcassonne Big Box is best indrukwekkend
Ideale topic, aangezien ik binnenkort een kast moet gaan afschaffen
Ik kan je van harte GORM bij IKEA aanbevelen. Ideaal, goedkoop systeem dat handig in elkaar te zetten is. Lijkt gemaakt voor spellen, aangezien alles er perfect in past!
Misth schreef:Iedereen heeft thuis wel enige vorm van een spellenkast staan vol met spellen. Laat in deze thread zien hoe je spellenkast(en) eruit zien.
Ik heb onlangs zelf al mijn spellen in een kast opgeborgen na 3 jaar stapelen.
Je heb dit jaar veel aangeschaft zie ik Veel recente titels.
Jorrit schreef:Kan Mexica en Pandemie er helaas nog niet bij zetten.. Maar dit is onze "collectie" op het moment. (foto vooral bedoeld om dit topic wat laagdrempeliger te maken..)
Niet zo bescheiden, die Carcassonne Big Box is best indrukwekkend