Tzolkin pimpers
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Waut
- Regenmaker
Tzolkin pimpers
Op boardgamegeek staan er echte pareltjes in de gallerij. Zijn er hier soms mensen die hun eigen versie al gepimpt hebben of het nog van plan zijn?
Labels:
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- koen2602
- Locomotief
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
Re: Tzolkin pimpers
Ziet er geweldig mooi uit en custom made voor de clubkoen2602 schreef:Wij hebben het geluk een super-pimper in onze club te hebben: http://bengereng.blogspot.be/
Koen
-
Waut
- Regenmaker
Heel knap gedaan. Hoe lang is ie daar aan bezig geweest?
- spellenclubapeldoorn
- Phoenix
- Contacteer:
- thexkid
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Wow! Echt heel mooi!koen2602 schreef:Wij hebben het geluk een super-pimper in onze club te hebben: http://bengereng.blogspot.be/
Koen

- HuskyBoardGaming
- Rooster Booster
- Contacteer:
Ja, heb ook al prachtexemplaren gezien op BGG. Heb nu spijt dat ik mijn tandwielen al aan de borden heb vastgemaakt en de stickers geplakt. Lijkt me moeilijk om het nu nog te verven 
- Xildur
- Munchkin
Ik had er eentje al dicht zitten zonder op het bord geplaatst te zijn, ze zijn weer open te maken, maar je moet uiteraard wel voorzichtig zijn.tzalwelaja schreef:Ja, heb ook al prachtexemplaren gezien op BGG. Heb nu spijt dat ik mijn tandwielen al aan de borden heb vastgemaakt en de stickers geplakt. Lijkt me moeilijk om het nu nog te verven
-
DeKerstman
- El Capitan
Wat voor verf zou je hiervoor kunnen/moeten gebruiken? Heb ook een exemplaar op de kop getikt en wil deze graag gaan schilderen 
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Als je hier meer info over wil kan je altijd eens informeren bij Seb, eigenaar van spellenwinkel 'De kolonisten' in Turnhout. Hij heeft de prachtige Tzolk'in gepimpt van spellenclub Bengereng (zie foto's hierboven). Ik weet dat het serieus veel tijd kost en ook dat hij dit momenteel niet meer doet wegens tijdgebrek maar een beetje uitleg vragen kan nooit kwaad vermoed ik.DeKerstman schreef:Wat voor verf zou je hiervoor kunnen/moeten gebruiken? Heb ook een exemplaar op de kop getikt en wil deze graag gaan schilderen
Hou er wel rekening mee dat de tandwielen dan minder goed draaien wegens het dunne laagje verf
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!