Ik ga op reis en ik neem mee... (editie 2022)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ik ga op reis en ik neem mee... (editie 2022)
Terug on topic maar weer...
Wij blijven met caravan in ons mooie Nederland en we hebben zat ruimte om wat mee te nemen.
Op het laatste moment worden er altijd nog wat gaatjes opgevuld, maar wat in ieder geval meegaat:
Cascadia
Patchwork
Push
Cubirds
Parijs
Hive
Welcome to
Taveernen van de oude stad
Under falling skies (voor als manlief in zijn stripboeken duikt )
En ik heb het 'moorddossier De oude eik' gekocht en daar gaan we ons in de vakantie eens in verdiepen, ik ben heel benieuwd...
Wij blijven met caravan in ons mooie Nederland en we hebben zat ruimte om wat mee te nemen.
Op het laatste moment worden er altijd nog wat gaatjes opgevuld, maar wat in ieder geval meegaat:
Cascadia
Patchwork
Push
Cubirds
Parijs
Hive
Welcome to
Taveernen van de oude stad
Under falling skies (voor als manlief in zijn stripboeken duikt )
En ik heb het 'moorddossier De oude eik' gekocht en daar gaan we ons in de vakantie eens in verdiepen, ik ben heel benieuwd...
Labels:
- woozle
- Stamhoofd
Op vakantie met het vliegtuig, dus deze keer was het wat economischer inpakken geblazen.
Resultaat is een reisdoosje met veel kaartspellen en wat gelamineerde sheets.
Inhoud: Exploding kittens, Clever 1 & 2, keer op keer, de crew, Lama, Take 5, Bohnanza dobbelspel, critters at war, love letter, Braverats, Fuji Flush
Resultaat is een reisdoosje met veel kaartspellen en wat gelamineerde sheets.
Inhoud: Exploding kittens, Clever 1 & 2, keer op keer, de crew, Lama, Take 5, Bohnanza dobbelspel, critters at war, love letter, Braverats, Fuji Flush

-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Ik ben al met mijn dochter naar tenerife geweest. Dochter had uno junior en animal party mee. En ik palm island en sprawlopolis.
Begin oktober weekje roompot wolfsven. Gezien we met ov gaan compact inpakken. Is ook beetje afhankelijk of de kinderwagen mee gaat.
Het wordt iets uit dit rijtje
Cascadia
Sagrada
Jaipur
Qwixx
Keer op keer
Point salad
Explorers
Kwakzalvers
Takenoko
En voor dochter ook paar spelletjes.
Begin oktober weekje roompot wolfsven. Gezien we met ov gaan compact inpakken. Is ook beetje afhankelijk of de kinderwagen mee gaat.
Het wordt iets uit dit rijtje
Cascadia
Sagrada
Jaipur
Qwixx
Keer op keer
Point salad
Explorers
Kwakzalvers
Takenoko
En voor dochter ook paar spelletjes.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- WTULTC
- Elfenkoning
@ Woozle, ben je niet 1 spel vergeten in je lijstje. Gezien de pijlen op de dobbelstenen denk ik dat je ook nog Bang the dice game! meeneemt.
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Wij blijven in NL (weekje Centerparcs) en dan neem ik het volgende mee:
Caverna: Cave vs Cave
Palm Island
Limes
Catan junior
Ticket to ride: Mijn eerste reis
De laatste twee zullen nog wel te moeilijk zijn voor de oudste en onmogelijk voor de jongste… maar samen met mama moeten we toch een eind komen.
Caverna: Cave vs Cave
Palm Island
Limes
Catan junior
Ticket to ride: Mijn eerste reis
De laatste twee zullen nog wel te moeilijk zijn voor de oudste en onmogelijk voor de jongste… maar samen met mama moeten we toch een eind komen.
- pinokio1993
- Veenboer
Zuinig inpakken dus kleine doosjes
Claim 2
Circle the wagons
Agropolis
Clever, clever 3, qwixx en regenwormen in een doosje
Beverbende
2 gewone kaartspelen
Cartographers
Claim 2
Circle the wagons
Agropolis
Clever, clever 3, qwixx en regenwormen in een doosje
Beverbende
2 gewone kaartspelen
Cartographers

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Ik heb een mooie spellentas, dus die mag vol mee naar ons huisje in eigen land. Meer niet helaas.
Viscounts of the west kingdom (nog zonder uitbreidingen)
Orleans (met uitbreiding handel en intrige)
Spirits of the forest
Welcome to
The great heartland hauling Co.
Artisjokken
Sobek 2 spelers
En vor de kinderen nog
Ticket to ride junior
Watterratten in zicht.
Viscounts of the west kingdom (nog zonder uitbreidingen)
Orleans (met uitbreiding handel en intrige)
Spirits of the forest
Welcome to
The great heartland hauling Co.
Artisjokken
Sobek 2 spelers
En vor de kinderen nog
Ticket to ride junior
Watterratten in zicht.

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Maar je hoeft het misschien niet mee te nemen, want in Zweden kan je er ook niet omheenPura Vida schreef: En Kubb natuurlijk, want in Zweden kun je niet zonder.

- Jerome
- Gouverneur
Ik huur een autootje en ga een week naar het Noord-Hollandse strand, met vriendin en hond. Veel wandelen dus maar bij de kibbeling en bier gooien we graag een paar dobbelstenen om te zien hoe Clever we zijn, anders Geven en Nemen we wel wat. Verder dromen we van verre oorden als Glasgow of een avontuur in de woestijn met de Targi of gaan op zoek naar Zilver en Goud.
De tafels in het hotel zijn niet zo groot, de bagageruimte beperkt en tijd schiet sowieso te kort dus afgezien van wat kaartspelletjes gaat er verder niks mee.
Alle spelletjes worden strak in een plastic zak gewikkeld en dan in een weekendtas gegooid.
De tafels in het hotel zijn niet zo groot, de bagageruimte beperkt en tijd schiet sowieso te kort dus afgezien van wat kaartspelletjes gaat er verder niks mee.
Alle spelletjes worden strak in een plastic zak gewikkeld en dan in een weekendtas gegooid.
- Pura Vida
- Kardinaal
Jerome schreef: Ik huur een autootje en ga een week naar het Noord-Hollandse strand, met vriendin en hond. Veel wandelen dus maar bij de kibbeling en bier gooien we graag een paar dobbelstenen om te zien hoe Clever we zijn, anders Geven en Nemen we wel wat. Verder dromen we van verre oorden als Glasgow of een avontuur in de woestijn met de Targi of gaan op zoek naar Zilver en Goud.
(@Pieter: viel mee daar met Kubbs. En gelukkig maar want wandelen en zwemmen zijn echt een stuk leuker.)
- Jerome
- Gouverneur
Hehe, zit er dik in. Ook Red7, Origami (onlangs heb ik Legends gekocht maar nog niet gespeeld) en ik grabbel nog een paar doosjes vlak voor vertrek, al is de kans klein dat het allemaal op tafel zal komen. Liefst zou ik Hive Pocket ook meenemen want dat speelt lekker op het strand maar helaas vindt mijn eega dat helemaal niks.Pura Vida schreef:Jerome schreef: (…)
De tafels in het hotel zijn niet zo groot, de bagageruimte beperkt en tijd schiet sowieso te kort dus afgezien van wat kaartspelletjes gaat er verder niks mee....en omdat je toch samen gaat ook geen behoefte om elkaar keer op keer loveletters te schrijven?
Keer op Keer heb ik niet, is die net zo leuk als (Dubbel zo) Clever?
- Pura Vida
- Kardinaal
Iets sneller 'veel van hetzelfde', daarom heet het ook zo, denk ik. Niet de genialiteit van Clever. Maar de eerste tig potjes zijn heel leuk.Jerome schreef:Hehe, zit er dik in. Ook Red7, Origami (onlangs heb ik Legends gekocht maar nog niet gespeeld) en ik grabbel nog een paar doosjes vlak voor vertrek, al is de kans klein dat het allemaal op tafel zal komen. Liefst zou ik Hive Pocket ook meenemen want dat speelt lekker op het strand maar helaas vindt mijn eega dat helemaal niks.Pura Vida schreef:Jerome schreef: (…)
De tafels in het hotel zijn niet zo groot, de bagageruimte beperkt en tijd schiet sowieso te kort dus afgezien van wat kaartspelletjes gaat er verder niks mee....en omdat je toch samen gaat ook geen behoefte om elkaar keer op keer loveletters te schrijven?
Keer op Keer heb ik niet, is die net zo leuk als (Dubbel zo) Clever?
-
Johanna
- Caballero
Onze vakantie zit er bijna op. Er zijn ook dit jaar weer meer spellen meegegaan dan gespeeld. Spellen die hier op tafel kwamen tijdens de vakantie zijn:
My City
Next Station London
Explorers
The Isle of Cats Explore & Draw
Hadrian's Wall
Keer op keer
Hit List
Genius Fun & Go
En op vakantie zijn gekocht: Living Forest, Space Base en Velonimo. Deze zijn ook alle 3 geprobeerd en goedgekeurd.
My City
Next Station London
Explorers
The Isle of Cats Explore & Draw
Hadrian's Wall
Keer op keer
Hit List
Genius Fun & Go
En op vakantie zijn gekocht: Living Forest, Space Base en Velonimo. Deze zijn ook alle 3 geprobeerd en goedgekeurd.
- WTULTC
- Elfenkoning
Ik ga ook een poging doen want het is veel voor op de camping:
Wingspan
It's a wonderful world
Pandemie
Pandemie rising rode
Azul
Crew
Crew Diepzee
Welcome to...
7 Wonders duel
Park trails (geleend van de club)
Imhotep duel (geleend van de club)
Wizard
Point salad
Beverbende
Tig dobbelspellen zoals Qwixx en keer op keer
Speciaal voor op de camping:
Kubb
Molky
Onderweg hebben we nog een stop gemaakt bij rvanlieshout om wat spellen over te kopen die ook mee zijn. Waarvoor dank!
Parks
It's a wonderful kingdom
Juicy fruit
We hoeven ons dus niet te vervelen.
Wingspan
It's a wonderful world
Pandemie
Pandemie rising rode
Azul
Crew
Crew Diepzee
Welcome to...
7 Wonders duel
Park trails (geleend van de club)
Imhotep duel (geleend van de club)
Wizard
Point salad
Beverbende
Tig dobbelspellen zoals Qwixx en keer op keer
Speciaal voor op de camping:
Kubb
Molky
Onderweg hebben we nog een stop gemaakt bij rvanlieshout om wat spellen over te kopen die ook mee zijn. Waarvoor dank!
Parks
It's a wonderful kingdom
Juicy fruit
We hoeven ons dus niet te vervelen.