Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En daarna kun je dit ook nog doen met de visioenkaarten van Mysterium (als je de uitbreidingen daarvan heb kom je ook op veel kaarten uit). Die kaarten kun je trouwens ook perfect voor Dixit gebruiken.
Kevin schreef:
En met Muse, Detective Club, Shadows: Amsterdam,...
@lucky basterd Je weet dat het op het einde van je video misloopt?
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Hey Kevin
Bedankt om het aan te geven! Op de moment zelf had ik enkel door dat de camera was uitgevallen maar ik heb het wel gezien achteraf dat het geluid samen met de camera is uitgevallen (logisch natuurlijk maar nieuw systeem van geluid opnemen dus nog niet logisch in mijn hoofd). Maar op dat moment doe ik enkel nog een afsluit dus je hebt niet heel veel gemist en tegen de 2de sessie is dat uitvallende camera probleem verholpen
WTULTC schreef:
En daarna kun je dit ook nog doen met de visioenkaarten van Mysterium (als je de uitbreidingen daarvan heb kom je ook op veel kaarten uit). Die kaarten kun je trouwens ook perfect voor Dixit gebruiken.
Deze doen reeds mee! Samen met nog een paar andere spellen met Dixit kaarten. Ik denk dat Dixit kaarten gewoon de manier is waarop meestal naar dat soort creatieve kunstwerken wordt verwezen tegenwoordig