Moet wel zeggen dat ik beide spellen als coöp goed geslaagd vindt.
maar ik mis de gouw ouwe Scotland Yard, toen ik dat jaren geleden speelde kende ik het woord coöperatief nog niet eens
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Scotland Yard valt een beetje buiten de coops, omdat je één speler hebt die door de anderen wordt achtervolgd. Het is dus meer een team, of one-versus-many game.Antoi schreef: maar ik mis de gouw ouwe Scotland Yard, toen ik dat jaren geleden speelde kende ik het woord coöperatief nog niet eens
Ik heb de volgorde uit de poll aangehouden Ilona, anders had De Legenden van Andor zeker bovenaan gestaan.missiloon schreef:Dat kunnen we wel eens regelen Dirk, ik kan het meenemen als we elkaar de volgende keer zien.dirk schreef:Dat verbaasde me niet, met het enthousiasme dat jij hier altijd over spreekt !!pleunie.william schreef:Ik heb gestemd op:
De Legenden van Andor
De grote herspeelbaarheid en het spelplezier zorgen ervoor dat De Legenden van Andor al zo vaak op tafel heeft gelegen. Het materiaal ziet er prachtig uit en in combinatie met Het Sterrenschild lijken de mogelijkheden eindeloos. Andor rules!
Je hebt zelfs mij benieuwd gemaakt naar een coöp want deze wil ik echt wel eens spelen (en ik speel bijna nooit coöp)
En ook ik had niet anders verwacht bij william, het verbaasd mij nog dat freedom iets hoger staat, maar ook dat is een erg goeie