In dat geval zou ik Loyang graag van je overnemenFrost schreef:Voor mij zeker Le Havre. Agricola is een goede 2e.Loyang...tja spijt dat ik hem ooit gekocht hebt.![]()
Bas
Ben al een tijdje op zoek naar een 2e hands exemplaar.
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
In dat geval zou ik Loyang graag van je overnemenFrost schreef:Voor mij zeker Le Havre. Agricola is een goede 2e.Loyang...tja spijt dat ik hem ooit gekocht hebt.![]()
Bas

Volledig mee eens: Loyang is een prachtig tweepersoonsspel dat ik al veel met plezier gespeeld heb. 3 is wat ongelukkig bij dit spel, 4 is wat langdradig.Llarbal schreef:Wel weiger ik het te spelen met meer dan 2 spelers. Duurt anders echt veel te lang.
Can't hurl em all into Canada.usurper schreef:Vrouwen![]()
Can't live with them ...

Dat zal ongetwijfeld een rol spelen.BaSL schreef:Zou dat het ook zijn? Dat Agricola meer gespeeld is, Le Havre minder en Loyang nog minder?
Agricola vond ik niet meer als 'wel aardig'. Er veel kaartjes en mogelijkheden, altijd voedsel tekort, kon me niet boeien en te lang geleden om het me te herinneren zelfs. Verdrongen.BaSL schreef:Zou dat het ook zijn? Dat Agricola meer gespeeld is, Le Havre minder en Loyang nog minder?