Versus VII: Agricola vs Le Havre vs Loyang
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- larsje86
- Hazelnoot Ridder
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Versus VII: Agricola vs Le Havre vs Loyang
Agricola vind ik net iets leuker dan Le Havre. En Loyang heb ik nooit gespeeld, maar wat ik er over gelezen heb, blijft mijn keuze hetzelfde
Waar is Ora et Labora (die wil ik graag eens spelen, onderwerp spreekt me meer aan dan die BOEDERIJEN:P)

Labels:
- Elsje07
- El Capitan
- Contacteer:
Wij kennen ze ook alledrie maar hebben toch de voorkeur voor Agricola.
Agricola is toch elke keer weer anders, zeker met alle verschillende decks.
Le Havre spelen we ook wel eens graag, al wordt het met veel spelers soms wel onoverzichtelijk.
Loyang spelen we graag met ons twee en komt ook regelmatig op tafel, maar zullen we niet snel uithalen met meerdere spelers want dan moet je meer wachten dan wat anders.. Spelers kunnen inderdaad tegelijk hun acties doen, maar dat vinden we dan weer niet zo leuk
Agricola is toch elke keer weer anders, zeker met alle verschillende decks.
Le Havre spelen we ook wel eens graag, al wordt het met veel spelers soms wel onoverzichtelijk.
Loyang spelen we graag met ons twee en komt ook regelmatig op tafel, maar zullen we niet snel uithalen met meerdere spelers want dan moet je meer wachten dan wat anders.. Spelers kunnen inderdaad tegelijk hun acties doen, maar dat vinden we dan weer niet zo leuk
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
- Xildur
- Munchkin
Ora et Labora vind ik net iets minder erg dan Le Havre. Beide spellen vind ik erg onoverzichtelijk. Je weet nog net wat er op je eigen kaartjes staat, maar echt niet wat er bij de anderen op staat.
Hoe komt het toch dat mensen honger lijden bij Agricola? Ik heb daar echt geen last van.
Hoe komt het toch dat mensen honger lijden bij Agricola? Ik heb daar echt geen last van.
- rober
- Standaard moderator
Dan heb je waarschijnlijk slechte tegenstanders gehad tot nu toe.Xildur schreef:Ora et Labora vind ik net iets minder erg dan Le Havre. Beide spellen vind ik erg onoverzichtelijk. Je weet nog net wat er op je eigen kaartjes staat, maar echt niet wat er bij de anderen op staat.
All is fair in love, war and Carcassonne

- Xildur
- Munchkin
Jij deed niet mee, dus nee hoor!rober schreef:Dan heb je waarschijnlijk slechte tegenstanders gehad tot nu toe.Xildur schreef:Ora et Labora vind ik net iets minder erg dan Le Havre. Beide spellen vind ik erg onoverzichtelijk. Je weet nog net wat er op je eigen kaartjes staat, maar echt niet wat er bij de anderen op staat.