Beide zijn tof. Het verboden eiland heeft gewoon een ander publiek op het oog dan Pandemie.ditterio schreef: Het Verboden Eiland is al veel langer geleden en dat zou ik graag nog eens opnieuw spelen. Ik vond het toen heel leuk, al is het wel wat lichter dan Pandemie.
Dit moet dringend uit de folie geraken, dan weet ik waarover iedereen spreekt en voordat ik boze mails van Santa krijg.ditterio schreef:Ondertussen ook Flash Point gekocht en gespeeld: hier word ik niet echt warm of koud van. Niet slecht, maar zeker ook geen superspel.
Castle panic is leuk en ook voor kinderen geschikt. Het is wel zo dat ervaren/veel- spelers het na een aantal keren het te eenvoudig zult vinden. Maar daar bestaat de uitbreiding voor die de lat wel een stuk hoger legt en het spel gevarieerder maakt. Staat dus alvast op mijn wenslijst.ditterio schreef:Op mijn wishlist staan Ghost Stories, Castle Panic, Space Alert en Panic Station. Deze 4 coops wil ik wel graag eens spelen. Shadows over Camelot heeft een vriend van mij, dus dat hoop ik binnenkort ook eens te kunnen spelen.