Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Bijna iedere versus die ik hier tegenkom gaat over spellen die ik allebei niet heb gedaan of maar één heb gedaan. Ook in dit geval heb ik beide niet gedaan (Heb nog nooit een spel uit de GIPF reeks gedaan).
Dit is echter alleen maar meer motivatie om nog meer spelletjes te spelen.
Jerome schreef:Maak het ons moeilijk en zet ze allemaal tegenover elkaar. Dat worden misschien wat veel polletjes, maar het is vast de moeite waard!
De Gipf-reeks is een sterke reeks tijdloze abstracte spellen. Een poll hierover hebben ooit al gehad. (Deze kan als je daar interesse voor hebt, na het aflopen van Versus XVII, terug opengesteld worden.)
De versus stelt telkens twee spellen tegenover mekaar. Dat maakt de keuze soms makkelijker. Dus laat je reacties maar komen.
Jerome schreef:Maak het ons moeilijk en zet ze allemaal tegenover elkaar. Dat worden misschien wat veel polletjes, maar het is vast de moeite waard!
De Gipf-reeks is een sterke reeks tijdloze abstracte spellen. Een poll hierover hebben ooit al gehad. (Deze kan als je daar interesse voor hebt, na het aflopen van Versus XVII, terug opengesteld worden.)
De versus stelt telkens twee spellen tegenover mekaar. Dat maakt de keuze soms makkelijker. Dus laat je reacties maar komen.
Ik doel ook op een minireeks duels, gipf versus gipf. Misschien had ik dat niet helder genoeg omschreven, bij deze dan.
Zelf ook voor YINSH gekozen. YINSH, GIPF en PÜNCT zijn bij mij veruit favoriet. Maar YINSH is mijn 'eerste liefde'. Het veranderende spelbeeld blijf ik fantastisch vinden. Hoe een kleine verplaatsing zoveel kan veranderen en hoe je telkens zit te hopen dat je tegenstander bezig blijft met z'n eigen rijtjes en niet met jouw opzet; steeds switchen van aanval naar verdediging, heerlijk!