Hey Dirk en Brian,
Er is nog steeds plaats om jullie in te schrijven voor de prototypezone.
We werken met 4 dagdelen.
Dagdeel 1: zaterdag van 10u tot 14u
Dagdeel 2: zaterdag van 14u tot 18u
Dagdeel 3: zondag van 10u tot 14u
Dagdeel 4: zondag van 14u tot 18u
We hebben 6 tafels per dagdeel, dwz 24 tafels in totaal. Op die manier proberen we zoveel mogelijk auteurs de kans te geven om hun prototype te tonen. Indien nodig kunnen we het aantal tafels nog uitbreiden maar er is natuurlijk geen onbeperkte plaats. Hoe sneller jullie inschrijven des te groter de kans op een plaats. Voorlopig is er nog voldoende plaats hoor.
Je prototype demonstreren op Zomerspel is gratis maar je dient wel een inkomticket te kopen voor de dag(en) waarop je Zomerspel bezoekt.
Om je in te schrijven, mag je een mailtje sturen naar bram@zomerspel.be
Alvast bedankt en tot op Zomerspel!
Gezocht : spelauteurs met prototype [Zomerspel 2016]
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Gezocht : spelauteurs met prototype [Zomerspel 2016]
Het is inderdaad zeker nog niet te laat om in te schrijven ! De rest heeft Dieter blijkbaar net duidelijk uitgelegd 
Vergeet ook niet dat de prototype wedstrijd door Zomerspel en Nox nog steeds loopt. Meer info kan je hierover vinden op de facebook pagina van Zomerspel en Nox.
Vergeet ook niet dat de prototype wedstrijd door Zomerspel en Nox nog steeds loopt. Meer info kan je hierover vinden op de facebook pagina van Zomerspel en Nox.
-
Ludavus
- Meeple
Re: Gezocht : spelauteurs met prototype [Zomerspel 2016]
Hoi Leto en Ditterio,
Helaas heb ik afgelopen week eindelijk pas het materiaal voor het prototype (welke ik bereid ben aan het publiek bloot te stellen) ontvangen. Dit was dus te laat voor zomerspel 2016. Ik hoop natuurlijk dat jullie een succesvol en leuk event hebben gehad. Het volgende event zal "Banieren van Bandar" zeker meedoen.
Is er nog een tussentijds event, of is dat pas weer in de zomer van 2017?
Gr, Dirk
Helaas heb ik afgelopen week eindelijk pas het materiaal voor het prototype (welke ik bereid ben aan het publiek bloot te stellen) ontvangen. Dit was dus te laat voor zomerspel 2016. Ik hoop natuurlijk dat jullie een succesvol en leuk event hebben gehad. Het volgende event zal "Banieren van Bandar" zeker meedoen.
Is er nog een tussentijds event, of is dat pas weer in de zomer van 2017?
Gr, Dirk