Niet al te lang geledenJeVo schreef:gelukkig is de spellenavond in Woerden een recent initiatief.SkippyNL schreef:LOL.. had ik dat geweten toen ik nog in Woerden woonde
Dan hoef je je niet zo rot te voelen.
Al weet ik niet wanneer je verhuisd bent.
damesspelers gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
SkippyNL
- Garnaal
Re: damesspelers gezocht
Labels:
-
beekiebeekie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: beekiebeekie
Kom zaterdag naar 't Goylaan 77 in Utrecht..... Heb je meteen een aantal mensen ontmoet..
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Euhm.... Ik woon & werk niet in WoerdenJeVo schreef:Willy the kid organiseert mede bordspelavonden in het cafe waar hij werkt in Woerden.
Hij en ik zitten samen in de organisatie van de spelroep Utrecht. Wij organiseren elke 5-6 weken een hele spellenzaterdag in een buurthuis in Utrecht.
Wellicht is een van beide een optie voor je?
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
nou ja, ongeveer, ik kijk niet op een kilometer of 20Willy the Kid schreef:Euhm.... Ik woon & werk niet in WoerdenJeVo schreef:Willy the kid organiseert mede bordspelavonden in het cafe waar hij werkt in Woerden.
Hij en ik zitten samen in de organisatie van de spelroep Utrecht. Wij organiseren elke 5-6 weken een hele spellenzaterdag in een buurthuis in Utrecht.
Wellicht is een van beide een optie voor je?En bovendien is de avond die ik organiseerde stopgezet.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
SkippyNL
- Garnaal
Afgelopen zaterdag kon ik niet, maar ik kom de volgende keer zeker! Agenda helemaal leeg gehaald 
-
aicirtap
- Critico
Lol om de reacties van de heren. Ik zeg verder maar niks
Die in woerden wordt door Sander (cab) en Erwin (habes) georganiseerd. Ze spelen op twee verschillende locaties. Over het aantal dames geen idee.
Maar kom gezellig anders in Utrecht aanschuiven. Daar vind je zeker 5 dames

En ik weet dat er een facebook groep is al kan ik nu niet op de naam daarvan komen.
Die in woerden wordt door Sander (cab) en Erwin (habes) georganiseerd. Ze spelen op twee verschillende locaties. Over het aantal dames geen idee.
Maar kom gezellig anders in Utrecht aanschuiven. Daar vind je zeker 5 dames
En ik weet dat er een facebook groep is al kan ik nu niet op de naam daarvan komen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!