Munchkinliefhebbers gezocht in Apeldoorn (of Deventer)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
MacTire
PIONier

Munchkinliefhebbers gezocht in Apeldoorn (of Deventer)

Bericht door MacTire »

Hoi Allemaal,

Ik zoek mede-munchkinliefhebbers in Apeldoorn of Deventer die samen met mij eens in de maand een lekker potje Munchkin wil spelen en/of andere spellen die lijken op Munchkin. Zelf heb ik naast Munchkin spellen Exploding Kittens, Schotten Totten, Poo enz., maar mocht je zelf ook leuke kaartspellen hebben, voel vrij om deze mee te nemen. :D
Afhankelijk van waar iedereen vandaan komt kunnen we in Apeldoorn of Deventer afspreken.
Ik hoop snel van mede Munchkin enthousiastelingen te horen.

Groetjes,
Hanneke
Munchkin4life

Labels:
xarin
Meeple
Persoonlijke Ondertitel: Listen to Madness

Re: Munchkinliefhebbers gezocht in Apeldoorn (of Deventer)

Bericht door xarin »

Hoi Hanneke,

lijkt me leuk. Ik heb al jaren geen munchkin meer gespeeld moet ik wel toegeven, maar wel leuk om weer op te pakken. Ik woon zelf in Apeldoorn en heb eventueel ook speelruimte indien nodig. Heb je inmiddels al meer spelers gevonden?

Groet,

Harm Jan
MacTire
PIONier

Re: Munchkinliefhebbers gezocht in Apeldoorn (of Deventer)

Bericht door MacTire »

Hoi Harm Jan,

Nee je bent tot nu toe de enigste, als een derde speler zich aanmeld, dan kunnen we een keer afspreken =)

Groetjes,
Hanneke
Munchkin4life