Agricolaspelers Nijmegen gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
scvanhuijzen
- PIONier
Agricolaspelers Nijmegen gezocht
Wij zoeken voor onze groep op maandagavond 2 nieuwe spelers om het mooie spel Agricola mee te spelen. We spelen verschillende varianten, maar ook beginners in het spel zijn welkom
Labels:
-
RAUL3826
- Joker
Re: Agricolaspelers Nijmegen gezocht
Hoi,
Zijn jullie nog op zoek, want ik doe graag eens mee. Ik kom zelf uit Arnhem-Zuid, dus Nijmegen is nog wel te doen, vooral als het een beetje in het noorden is.
Met vriendelijke groet,
Roel ten Thije
Zijn jullie nog op zoek, want ik doe graag eens mee. Ik kom zelf uit Arnhem-Zuid, dus Nijmegen is nog wel te doen, vooral als het een beetje in het noorden is.
Met vriendelijke groet,
Roel ten Thije