Spelers gezocht omgeving Breda
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
RONVD
- PIONier
Spelers gezocht omgeving Breda
Vervroegd met pensioen en nu tijd voor bordspellen maar wie speelt mee in/uit omgeving van Breda? Spellen die hier staan te wachten om vaker gespeeld te worden zijn o.a. Verdwenen Ruïnes van Arnak, Castles of Burgundy, Everdell, Odin, LOTR Duel for Middle Earth. Maar wil graag ook nieuwe spellen uitproberen. Voorkeur voor overdag, 's avonds is vaak wat lastiger in te plannen hier.
Laatst gewijzigd door RONVD op ma 01 jun 2026, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Hippe
- Professor Pimpel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spelers gezocht omgeving Breda
In Oosterhout is sinds kort een spellenavond opgestart zag ik ergens hier op dit forum. Is goed te doen volgens mij vanuit Breda. Zoek even op dit forum en je vindt vast info!

-
RONVD
- PIONier
Re: Spelers gezocht omgeving Breda
Klopt, die zijn er in Breda ook maar mijn voorkeur gaat uit naar overdag. Daarop mijn tekst inmiddels ook aangepast. Toch bedankt voor de tip!